اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل

قیمت خودرو امروز ددوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

قیمت خودرو امروز ددوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
قیمت خودرو امروز، دوشنبه، 31 اردیبهشت 1403، وارد سومین روز رکودی خود شده و تغییر چندانی ندارد. در این میان خودروهای مونتاژی و وارداتی، کمترین تغییر را نسبت به روز گذشته تجربه می‌کنند.
۱۳:۵۰ - ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
وانانیوز|

 قیمت خودرو، امروز، دوشنبه 31 اردیبهشت 1403 و در آخرین روز ماه، یکی دیگر از روزهای رکودی خود را تجربه می‌کند. تقریباً تمامی خودروهای مونتاژی و وارداتی بدون تغییر هستند و تعداد انگشت‌شماری از خودروهای داخلی دچار تغییر قیمت شدند.

روز گذشته با خبر سانحه برای بالگرد، ابراهیم رئیسی، رئیس دولت نرخ ارز در بازار آزاد صعودی شد و دوباره به کانال 60 هزار تومان بازگشت. اما این رشد نرخ دلار نتوانست روی بازار خودرو تأثیرگذار باشد و این بازار از ابتدای هفته جاری، غالباً بدون تغییر بوده است.

 

قیمت خودروهای داخلی

قیمت خودروهای داخلی از ابتدای روند معاملات روز جاری تغییر چندانی نداشته است.

کوییک S یکی از ارزان‌ترین هاچ‌بک‌های تولیدی سایپا به شمار می‌رود که نسبت به روز گذشته دو میلیون تومان ارزان‌تر شده و با 414 میلیون تومان به فروش می‌رسد.

اطلس که نمونه فیس‌لیفت کوییک محسوب می‌شود، هیچ تغییر قیمتی نداشته و با همان نرخ 564 میلیون تومان معامله می‌شود.

دنا پلاس توربو اتوماتیک یکی از سدان‌های ایران خودروست که نسبت به روز گذشته هشت میلیون افت قیمت داشته و به 980 میلیون تومان رسیده است.

پژو 207i دنده دستی که هاچ‌بک محبوب ایران خودرو به شمار می‌رود، بدون تغییر با قیمت 733 میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

خودرو داخلی1_page-0001 (1)

قیمت خودروهای خارجی

قیمت خودروهای مونتاژی و وارداتی بازار نیز باثبات گزارش می‌شود.

ام‌وی‌ام X22 پرو دستی که یکی از ارزان‌ترین محصولات مدیران خودرو محسوب می‌شود، هیچ تغییری نسبت به دیروز ندارد و با نرخ 950 میلیون تومان به فروش می‌رسد.

کی‌ام‌سی X5 نسخه بهبود یافته کراس‌اوور جک S5 محسوب می‌شود که در زمان عرضه یکی از محبوب‌ترین محصولات مونتاژی بازار بود. این خودرو نیز تغییر قیمتی ندارد و با یک میلیارد و 735 میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

لاماری ایما هیبرید یکی از کراس‌اوورهای جدیدالورود بازار به شمار می‌رود که از ابتدای روز جاری 30 میلیون تومان ارزان‌تر شده و به کانال دو میلیارد و 660 میلیون تومان رسیده است.

خودرو خارجی2_page-0001 (1)

سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون۱
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین