اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۸۴۴۴۷
مربی سابق تیم ملی بوکس با انتقاد از نتایج ضعیف مشت‌ زنان در مسابقات قهرمانی آسیا، گفت: متأسفانه تیم ملی بوکس با مربی کوبایی مقابل کشورهای بی‌نام و نشان در بوکس شکست می‌خوریم.
۰۴:۰۳ - ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۶
وانانیوز| مجتبی فرجی در گفت‌وگویی، با انتقاد از عملکرد تیم ملی بوکس در مسابقات قهرمانی آسیا، اظهار داشت: بعد از بازی‌های آسیایی اینچئون دیگر به هیچ عنوان سراغ تیم ملی بوکس نرفتم، چرا که برخی از اطرافیان ناطق نوری باعث شدند تا بنده به همراه اکبر احدی از تیم ملی بوکس فاصله بگیریم. من از سال 2006 تا بازی‌های آسیایی اینچئون دستیار اکبر احدی بودم. او در طول دورانی که هدایت تیم ملی بوکس را برعهده داشت، تیم ملی نتایج خوبی را کسب می‌کرد. در بازی‌های آسیایی گوانگجو تیم ملی با یک مربی اوکراینی راهی گوانگجو شد که تنها سه مدال برنز حاصل اعزام 10 بوکسور به این مسابقات بود، اما در بازی‌های آسیایی اینچئون تیم ملی با ترکیب 6 بوکسور راهی اینچئون شد و دو مدال نقره و یک برنز کسب کرد. 

وی در ادامه صحبت‌های خود، عنوان کرد: پس از بازی‌های آسیایی اینچئون ناطق نوری تمایل داشت با کادر فنی اعزامی به مسابقات همکاری کند، اما اطرافیان او به قدری اکبر احدی را تخریب کردند که ادامه همکاری لغو شد. کارنامه اکبر احدی برای همه مشخص است و او هر زمانی که تیم ملی را در اختیار داشت نتیجه قابل قبولی را کسب کرد، اما متأسفانه شاهدیم در حال حاضر کار تیم ملی بوکس ایران به جایی کشیده که مقابل کشورهای بی‌نام و نشان در بوکس شکست می‌خوریم. 

مربی سابق تیم ملی بوکس در ادامه، خاطرنشان کرد: در حال حاضر شاهدیم که تیم ملی بوکس با ترکیب 8 مشت‌زن راهی مسابقات قهرمانی آسیا شده و نتایج بسیار ضعیفی را ملی‌پوشان کسب کردند. من مسابقات قهرمانی کشور را از نزدیک تماشا کردم، متاسفانه 4 نفر از نفرات اعزامی به ازبکستان به هیچ عنوان در قهرمانی کشور حضور نداشتند، اما حالا شاهدیم آنها راهی مسابقات قهرمانی آسیا شدند و شکست خوردند. در وزن 75 کیلوگرم موسوی در شب اول در قهرمانی کشور شکست خورد، اما حالا شاهدیم که او در مسابقات قهرمانی آسیا وارد رینگ می‌شود ما نمی‌دانیم این اعزام با چه منطقی صورت گرفته است.

فرجی در ادامه انتقاد‌های خود، عنوان کرد: دوستان یک مربی کوبایی را آوردند که او جزو مربیان درجه 3 کشور کوبا است و این مربی نزدیک 6 ماه است که هدایت تیم ملی را در اختیار دارد، اما شاهدیم که به هیچ عنوان نتایج رقم خورده در خور و شأن بوکس ایران نیست. ناطق نوری مدیریت خوبی را طی سال‌های گذشته داشته و در حال حاضر نیز باید ریشه یک عده را که در حال نابود کردن بوکس هستند را بزند. این نفرات باید از فدراسیون بوکس بروند تا دوباره روزهای خوب به این رشته بازگردد.

مربی سابق تیم ملی بوکس در پایان صحبت‌های خود با انتقاد از سرمربی کوبایی تیم ملی بوکس، گفت: دوستان مدعی شدند که برای جوان‌گرایی با کمک سرمربی تیم ملی دست به تغییرات زدند حالا سؤال ما این است؛ کارنامه مربی کوبایی چیست؟ غیر از این است که او در تیم ملی اندونزی به عنوان سرمربی فعالیت کرده است؟! اندونزی کجای بوکس دنیا است؟ آن طور که ما شنیده‌ایم او یک مربی دو ستاره است و هیچ رزومه‌ای ندارد. یکی از مربیان درجه چندم بوکس کوبا است که حالا توسط برخی از آقایان به عنوان سرمربی تیم ملی انتخاب شده است.

انتهای پیام/ 
منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
برچسب ها: بوکس بوکس
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری