اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۸۴۱۱۲
سرمربی تیم فوتبال سیاه جامگان گفت: امروز امام رضا به ما کمک کرد و مردم هم تیم را حمایت کردند و دمشان گرم.
۲۱:۱۴ - ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۶
وانانیوز|  اکبر میثاقیان پس از پیروزی یک بر صفر مقابل پرسپولیس در نشست خبری گفت: امروز امام رضا به ما کمک کرد و مردم هم تیم را حمایت کردند و دمشان گرم. بازیکنان هم در این 7-8 مسابقه خودشان را فدای تیم کردند باورم نمی‌شود تیم در لیگ برتر ماندگار شده است. مردم، همسرم، خانواده‌های من و بازیکنان خوشحالیم که در لیگ برتر ماندگار شدیم اما امام رضا به ما کمک کرد و معجزه‌ای بود که تیم در لیگ برترماند و مردم با خوشحالی به خانه هایشان رفتند و از خوشحالی کلامات در دهانم نمی‌چرخد.

وی ادامه داد: خدا را شکر که این اتفاق افتاد. پرسپولیس و استقلال جذابیت خودش را دارد و سختی زیادی کشیدیم و خدا را شکر که در لیگ برتر ماندگار شدیم. 

سرمربی سیاه جامگان در مورد حمایت از تیم گفت: من با شما موافقم یکبار با من تیم در لیگ برتر ماند اما همیشه این اتفاق رخ نمی‌دهد باید باشگاهداری کرد نه تیمداری. امروز شانسی در لیگ ماندگار شدیم و امام رضا به ما کمک کرد. من دو ماه با  این تیم بودم و برخی ها را نمی‌شناسم بازیکنان صبوری کردند و با ما کنار آمدند تا تیم در لیگ برتر ماندگار شدیم. ما بازیکن زیاد هم نداشتیم و فقط ۱۱ بازیکن بودیم ودعا می‌کردیم که مصدوم و محروم ندهیم. یاد ۱۰ سال پیش افتادم که با ابومسلم بودم و عرق و عشق به مشهد و این تیم باعث شد که در لیگ برتر بمانیم. انرژی گرفتیم و حس خوبی گرفتیم و خیلی این انرژی به ما کمک کرد تا در لیگ برتر بمانیم.

میثاقیان در مورد اینکه چرا استان ثروتمند خراسان وضعیت تیم‌هایشان خوب نیست گفت: من ۱۰ سال در این استان نبودم و خود عباسی و پدرش خیلی سختی‌ها کشیدند. در نیمه گفتند صبای قم از حریف جلو است و من گفتم چه کار به صبا و سایپا داریم بگذارید ببریم و سقوط کنیم. پرسپولیس یکی از تیم‌های عالی ۱۰-۲۰ سال اخیر است. چند هفته مانده به پایان لیگ قهرمان شده است. پرسپولیس با نوجوانانش هم پرسپولیس است و همیشه بازی با این تیم ترس داردو همیشه به این تیم احترام می‌گذارم.آنها جوانمردانه بازی کردند.

وی در مورد حسین بادامکی گفت: او نابغه استان ماست. سیف‌الهی و خانزاده پیام ملکی و همگی دمشان گرم بادامکی اسطوره است برای این فوتبال. خانزاده هم سنگ تمام گذاشت.

میثاقیان در مورد ادامه کار در مربیگری گفت: همسرم گفت امروز مربی‌گری را تمام کن و خداحافظی کن اما اعتیاد به فوتبال دارم و خانواده ام اسیر  است. خانمم زنگ زده بود که از فوتبال خداحافظی کن و یک دوری بزن و فوتبال را کنار بگذار ولی خودم چنین تصمیمی ندارم. من در فوتبال موفق بودم و همیشه تیم دوازدهم هستم اما در نیم فصل دوم اول می شدیم به این مساله معروف هستم. کارم را انجام می دهم. 

وی در مورد گل سیف‌الهی و پیروزی استقلال خوزستان اظهار داشت: دم استقلال خوزستان گرم که مردانه بازی کرد. گل هم خدا به ما کمک کرد. 

میثاقیان در مورد ادامه همکاری با سیاه جامگان گفت: هنوز تصمیمی در این مورد نگرفته‌ام.

انتهای پیام/ا
منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری