اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۸۳۹۳۵
از سوی سازمان لیگ تنیس کشور نفرات برتر رده سنی بزرگسالان معرفی شدند. ‌
۲۱:۴۰ - ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۶
وانانیوز| به نقل از روابط عمومی فدراسیون تنیس، در بخش آقایان 450 تنیسور تا پایان مرحله نخست رقابت‌های مناطق کشور صاحب رنکینگ هستند که از بین آنها، حمید رضا نداف از اصفهان با 3100 امتیاز همچنان در جایگاه نخست قرار دارد، انوشا شاهقلی از تهران با 2000 امتیاز عنوان دوم را به خود اختصاص داد و فرشاد طلاور از اصفهان با 1943 امتیاز صاحب جایگاه سوم شد.

حسام یزدی از تهران، امیر حسین بادی از قم، معین محمدی از کرمان، البرز اخوان از اصفهان، حمید رضا آل یاسین از تهران، مهدی سوری از تهران و محمود جمالیان از اصفهان نیز عناوین چهارم تا دهم را به خود اختصاص دادند.

همچنین در بخش دختران نیز، 148 تنیسور تا پایان مرحله نخست رقابت‌های مناطق کشور صاحب رنکینگ شدند تا صدف صادق وزیری از تهران با 1990 امتیاز همچنان جایگاه نخست را به خود اختصاص دهد، غزاله ترکمن از تهران با 1703 امتیاز رتبه نخست را به خود اختصاص داده است و سارا آزاد دوست از تهران با 1383 امتیاز در رتبه سوم قرار گرفت.

جاسمین خوشابه از تهران، کیمیا اسبقی پور از البرز، غزل پاک باطن از خراسان رضوی، سمن قیومی از مازندران، شهره عظیمی از تهران، ترانه مهران از مازندران و پریسا شکاری از تهران نیز در جایگاه چهارم تا دهم ایستادند.

سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری