اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۸۳۵۱۱
ملی‌پوش پرتاب دیسک ایران گفت: هیچ‌گاه خودم را مانند مسابقه مرحله اول لیگ طلایی دومیدانی ندیده بودم.
۰۲:۵۹ - ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۶
وانانیوز| محمد صمیمی در گفت‌وگویی در مورد عملکردش در مرحله اول لیگ طلایی دومیدانی اظهار داشت: متأسفانه بعد از یک آسیب‌دیدگی طولانی‌مدت که کسی از آن خبر نداشت در این مسابقات شرکت کردم 2 ماه پیش در زمانی که روبرت مربی خارجی‌مان وارد ایران شد آرنج دستم آسیب دید و اصلاً نتوانستم پرتابی انجام بدهم و کم‌کم به شرایط مناسب بازمی‌گردم.

وی در مورد اینکه چرا این آسیب‌دیدگی رسانه‌ای نشد، گفت: به هر حال شرایط ورزش ما طوری است که اگر بدانند آسیب‌دیده هستیم دیگر هیچ توجهی نمی‌کنند و فراموشت خواهند کرد و امکاناتی باید را نمی‌دهند در این مدت بیشتر کارهای بدنسازی انجام می‌دادم. 

ملی‌پوش پرتاب دیسک ایران عنوان کرد: در هیچ مسابقه‌ای خودم را به این شکل ندیده بودم به هر حال هر کسی چنین مشکلی پیدا می‌کند حتی قهرمان المپیک. 

صمیمی در مورد اینکه وضعیت روبرت به چه شکل است، گفت: او 10 روز است که برای استراحت به کشورش رفته است و آیا اینکه بار دیگر به ایران بازمی‌گردد یا نه مشخص نیست.

وی در مورد اینکه برنامه‌ات برای آینده چطور خواهد بود، گفت: فعلاً مصدومیتم 90 درصد بهتر شده است در مسابقه بعدی با دست یا بدون دست، آسیب‌دیده یا ندیده حتماً به شرایط خوبم بازخواهم گشت. مسابقه مرحله اول لیگ طلایی انگیزه‌ای شد که در رقابت بعدی با تمام توان شرکت کنم.

ملی‌پوش پرتاب دیسک ایران در مورد مسابقات قهرمانی آسیا گفت: قرار است برای این رقابت‌ها انتخابی برگزار شود و من هم تمام تلاشم را می‌کنم در این رقابت‌ها حضور پیدا کنم.

صمیمی در مورد اینکه چرا برادرش محمود در این مسابقه حاضر نشد، گفت: او خودش را برای بازی‌های کشورهای اسلامی آماده می‌کند و به همین دلیل شرکت نکرد.

محمد صمیمی در این مسابقه با رکورد 57.66 متر در جایگاه سوم پرتاب دیسک قرار گرفت. احسان حدادی در این مسابقه در جایگاه نخست ایستاد.

انتهای پیام/ک
منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری