اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۸۳۴۷۵
مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان، گفت: رابطه با نعیم سعداوی از نظر ما شکرآب نیست. کل مصاحبه‌های بنده و سعداوی را در طول فصل جاری تحلیل کنید و ببینید رابطه از سوی چه کسی شکرآب است.
۲۰:۰۰ - ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۶
وانانیوز| فولاد خوزستان در فصل جاری با کسب 35 امتیاز از 29 مسابقه در رده دهم جدول جای گرفته است. این تیم از 14 بازی نیم فصل دوم تنها 2 پیروزی کسب کرده و چندان عملکرد خوبی نداشته است.

علیرضا اژدری‌زاده در گفت‌وگویی، در مورد عملکرد فولاد و حواشی اخیر این تیم صحبت‌های زیر را انجام داد.

مقابل صنعت نفت به پیروزی رسیدید. نظرتان در مورد این بازی چیست؟

خدا را شکر به پیروزی رسیدیم. از کسب دومین پیروزی در نیم فصل دوم خوشحالیم و امیدواریم سومین پیروزی از پانزده مسابقه دور برگشت هم در بازی آخر حاصل شود.

آیا از کسب دو پیروزی در نیم فصل دوم رضایت دارید؟

در صحبت‌های قبلی اعلام کردم انتظارم بیشتر بوده اما به تیم سخت نمی‌گیریم. تا هفته بیست و هشتم صبر و حوصله کردیم اما در دو هفته پایانی انتظار کسب پیروزی داریم. خوشحالیم در بازی یکی مانده به آخر این اتفاق افتاد. شاید برخی به تصمیم ما مبنی بر جریمه انتقاد داشته باشند اما خوشبختانه در بازی با صنعت نفت سیاست ما جواب داد و پیروز شدیم. امیدواریم در هفته پایانی مقابل پیکان هم پیروز شویم.

 نعیم سعداوی به جریمه بازیکنان انتقاد کرده و این تصمیم را نادرست قلمداد کرده است؟

در هر صورت سیاست کلان باشگاه منجر به اتخاذ این تصمیم شده است. انتظار ما چیز دیگری بود. محمدرضا شریف عضو هیأت مدیره باشگاه هم از اصطلاح پر معنایی در این مورد استفاده کرد و عنوان نمود مسیر تشویق را برعکس ‌کرده‌ایم. از این ابزار استفاده کردیم و جواب گرفتیم. در همان مقطع با سایت باشگاه مصاحبه کردم و گفتم در صورت کسب نتیجه در دو بازی آخر این جریمه قابل تجدید نظر و بررسی است. با این کار یک انگیزه مضاعف به تیم دادیم. شاید برخی برداشت منفی داشته باشند. ما به کل عملکرد نگاه می‌کنیم. امیدواریم به حداقل هدفمان که کسب رتبه هشتمی بود برسیم.

شریف مذاکره با مربیان جدید را تکذیب کرده و گفته اگر سعداوی از این مسئله اطلاع دارد باشگاه را هم با خبر کند. آیا با مربی خاصی صحبت کردید؟

تمام اقدامات باشگاه هماهنگ با هیأت مدیره است. هر کاری کردیم با اطلاع هیأت مدیره بوده است. اگر شریف اعلام کرده مذاکره‌ای صورت نگرفته کاملا درست است. سوال من اینجاست که فوتبال حرفه‌ای در این مورد چه نظری دارد؟ آیا باشگاه حق چنین اقدامی را دارد. اگر پاسخ منفی است باید فوتبال حرفه‌ای اروپا را تعطیل کرد. در آلمان باشگاه بایرن مونیخ با یک مربی سه جام قهرمانی کسب کرد اما 6 ماه قبل از این قهرمانی‌ها با گوادیولا برای فصل بعد قرارداد بست. یا آنها حرفه‌ای نیستند یا اینکه ما باید نگاهمان را عوض کنیم. فقط پول باعث حرفه‌ای شدن نمی‌شود. دید حرفه‌ای و رفتار حرفه‌ای هم باید مدنظرمان باشد.

با این تفاسیر شایعه شده باشگاه فولاد با عبدالله ویسی مذاکره کرده است؟

همانطور که گفتم شریف اعلام کرده با هیچ مربی مذاکره نکردیم و بحثی در مورد گزینه‌‌ای خاص صحت ندارد.

قرارداد سعداوی در پایان فصل به اتمام می‌رسد. آیا باشگاه تمایلی به ادامه همکاری دارد؟

اگر شما جای ما بودید با این صحبت‌هایی که سعداوی مطرح کرده آیا برای ادامه همکاری تامل می‌کردید یا نه؟ می‌خواهم شما به این سوال من پاسخ دهید.

با توجه به صحبت‌های سعداوی این سوال را مطرح کردم. چرا که به نظر می‌رسد رابطه باشگاه و سعداوی شکرآب است.

خیر. از نظر ما شکرآب نیست. کل مصاحبه‌های بنده و سعداوی را در طی فصل اخیر تحلیل کنید و ببینید رابطه از سوی چه کسی شکرآب است. این در شرایطی است که سعداوی به عنوان مربی وارد باشگاه شده و باید با باشگاه هماهنگ باشد. اگر این تحلیل صورت بگیرد مشخص می‌شود که آیا ما باید با تامل بیشتری کارمان را دنبال کنیم یا نه.

این سوال را به شکل دیگری مطرح می‌کنم. آیا برای ادامه همکاری با سعداوی تامل می‌کنید؟

جوابم را دادم. حرفم کاملا مشخص است.

چرا فولاد خوزستان در نیم فصل دوم در سراشیبی قرار گرفت؟

به عنوان یک باشگاه حرفه‌ای همه اقدامات لازم را در خصوص پشتیبانی از تیم در بحث لجستیک، مدیریتی، و... انجام دادیم. حتی در نیم فصل دوم تیم را با جذب دو بازیکن بسیار خوب به نام بختیار رحمانی و میثم دورقی تقویت کردیم. هر کاری که لازم بوده انجام دادیم. اگر اتفاقی افتاده که روند نیم فصل دوم طی نشده باید مسائل دیگر را پیگیری کنید. باشگاه کار خودش را کرده است.

ساسان انصاری در جریان بازی با صنعت نفت به داور ضربه زد در این مورد چه نظری دارید؟

حفظ حرمت عوامل اجرایی مسابقه برای همه واجب است. داور، بازیکنان، مربیان و... به صورت متقابل باید احترام هم را حفظ کنند. اگر به غیر از این رفتارها اتفاق دیگری بیفتد مورد پسند ما نیست. شاید برخوردهایی باعث شده تا این اتفاق رخ دهد اما بازهم باید خویشتن داری کرد تا منجر به چنین اتفاقاتی نشود. انصاری از بازیکنان خوب ما است و با 16 گل زده نشان داده فصل خوبی را پشت سر گذاشته است. در طول فصل همواره با این بازیکن در تماس بودم بطور مثال بعد از دعوت شدن این بازیکن به تیم ملی، انجام هت‌‌تریک در لیگ برتر با انصاری تماس گرفتم و به او تبریک گفتم. بعد از اتفاقی که در تعطیلات لیگ برای او رخ داد با انصاری تماس گرفتم و جویای حالش شدم. او یکی از محصولات باشگاه فولاد خوزستان و از بهترین های چند فصل اخیر فوتبال کشور بوده است.

اژدری‌زاده در مورد مصاحبه‌ای که بختیار رحمانی انجام داده و گفته چشمهایتان را باز کنید و اتفاقات را ببینید چه صحبتی دارید؟

بختیار رحمانی نیز از بازیکنان دوست داشتنی است و از محصولات باشگاه فولاد است که تمامی مسیر پیشرفت ورزشی خود را مرهون این باشگاه است و مثل پسرم به او نگاه میکنم. مصاحبه بختیار را نخواندم اما اگر او صحبت‌هایی را مطرح کرده است حتما در جلسه‌ای با یکدیگر به صورت حضور صحبت خواهیم کرد.

و صحبت پایانی.

از تمامی عوامل دست اندرکار برای برگزاری لیگ برتر و لیگ دسته اول تشکر می‌کنم و امیدوارم فصل آینده هم با یک برنامه خوب برگزار شود و تیم ملی برای حضور در جام جهانی آماده شود.

انتهای پیام/ر

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری