اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۸۳۴۵۲
دارنده مدال طلای کشتی فرنگی قهرمانی آسیا گفت: امیدوارم این بار هم مانند سال 2014 که قهرمان آسیا شدم با دست پُر از مسابقات بازگردم و بتوانم از عنوان قهرمانی‌ام دفاع کنم.
۱۸:۰۰ - ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۶
وانانیوز| بهنام مهدی‌زاده در گفت‌وگویی، درباره شرایطش برای حضور در مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی آسیا گفت: شرایط نسبتا خوبی دارم و نسبت به جام تختی و جام جهانی از آمادگی بالاتری برخوردار هستم. در جام جهانی آمادگی بالایی نداشتم هر چند که داوری‌ها هم روحیه ما را به هم ریخت.

وی ادامه داد: تمرینات خوب و منظمی را در این مدت پشت سر گذاشته‌ام؛ امیدوارم این بار هم مانند سال 2014 که قهرمان آسیا شدم با دست پُر از مسابقات بازگردم و بتوانم از عنوان قهرمانی‌ام دفاع کنم.

دارنده مدال طلای کشتی فرنگی آسیا تصریح کرد: با توجه به طرح اتحادیه جهانی کشتی مسابقات امسال سطح بالاتری خواهد داشت و کشتی‌گیران مطرح مجبور هستند در این مسابقات به میدان بروند. ما هم تیم خوب و جوانی داریم و باید امسال هم از عنوان قهرمانی خود دفاع کنیم.

مهدی‌زاده با بیان اینکه تمام تلاشم را می‌کنم تا اعتماد کادرفنی را جلب کنم، گفت: باید پاسخ خوبی به این اعتماد بدهم. باید مرحله به مرحله پیش بروم تا صاحب دوبنده تیم ملی در مسابقات جهانی شوم. خوشبختانه آسیب‌دیدگی هم ندارم و تلاش می‌کنم بهترین کشتی‌ها را به نمایش بگذارم.

انتهای پیام/س
منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری