اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۸۲۹۶۶
فرشید باقری با غیبت در تمرین روز گذشته بعد از خط خوردن نامش از جدال برابر الاهلی به شایعات در خصوص جدایی و حضورش در پرسپولیس دامن زده است.
۱۹:۰۰ - ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۶
وانانیوز|  مربی استقلال در خصوص تساوی تیمش برابر الاهلی اظهار داشت: در نیمه اول بازی خوب نبودیم اما در نیمه دوم بازی بهتر شدیم و فرصت‌های زیادی هم برای گلزنی داشتیم که اگر قدر آن‌ها را بیشتر می‌دانستیم برنده این بازی بودیم.
 
خرمگاه در ادامه افزود: تیم ما در نیمه اول بر خلاف برنامه تاکتیکی که داشتیم ناخود آگاه به عقب کشید و همین کارمان را سخت کرد. بین دو نیمه با توصیه‌های فنی علی آقا شرایط تیم بهتر شد و توانستیم بهتر بازی کنیم.
 
وی در خصوص شانس صعود استقلال اظهار داشت: درست است که شانس صعود ما بالا است اما از پیش خودمان را صعود کننده نمی‌دانیم و تلاش می‌کنیم تا با ارائه بازی خوب برابر التعاون مقتدرانه به دور بعد صعود کنیم.
 
دستیار منصوریان در ارتباط با دلیل تمرین نکردن فرشید باقری اعلام کرد: باقری دیروز آمد و گفت شرایط روحی‌ام خوب نیست. من هم گفتم حالا که شرایط روحی‌ات خوب نیست تمرین نکن.
 
خرمگاه در خصوص لیست استقلال برای فصل جدید گفت: هنوز هیچ اقدامی برای نقل و انتقالات انجام نداده‌ایم و تمام فکر و ذهن‌مان معطوف به بازی‌های باقی مانده است. به امید خدا از چند هفته بعد و با پایان لیگ در این زمینه وارد عمل می‌شویم.
 
وی در پایان با تشکر از حضور هواداران استقلال در بازی با الاهلی گفت: عاشق هواداران‌مان هستیم و خوشحالیم که استقلالی هستیم تا بهترین هواداران را داشته باشیم. طرفداران ما در بازی با الاهلی سنگ تمام گذاشتند و خیلی به ما کمک کردند. دست تک تک آنها را می‌بوسیم و امیدواریم هیچ وقت شرمنده آنها نشویم.
منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری