اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۸۲۸۲۱
سرخیو راموس بازیکنی است که در دوران فوتبالش بارها هنگام مسابقات از زمین بارها اخراج شده که بیشتر و بدترین‌ آن در ال‌کلاسیکو بوده است.
۱۵:۲۰ - ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۶
وانانیوز| کاپیتان و مدافع با سابقه کهکشانی‌ها، جدا از این که بازیکنی ارزشمند برای ایجاد استحکام در خط دفاع تیم نخست شهر مادرید است، همواره ستاره‌ای بوده که در لحظات سرنوشت‌ساز، با گل‌هایش،‌دست سفید‌پوشان را گرفته و نتیجه بازی تیمش را یک تنه تغییر داده است.

به همین خاطر دنیای فوتبال وی را بازیکنی کلیدی و بسیار ارزشمند می‌داند.

اما همین بازیکن قابل اعتنا و همیشه خطرناک، به لحاظ «ذات فوتبالش»‌و «پستی» که در آن بازی می‌کند، بارها از داوران کارت زرد و قرمز گرفته است.

آخرین مرتبه که او چنین تجربه‌ای داشت، 3 روز قبل و نبرد تماشایی «ال‌کلاسیکو» با بارسا بود. جدالی که در خانه و ورزشگاه سانتیاگو برنابئو انجام گرفت و کام تمام تماشاگران را به خاطر به ثمر رسیدن گل دقیقه آخر لیونل مسی در برد 3 بر 2 تلخ کرد.

البته به باور بسیاری از کارشناسان،‌از جمله مواردی که در شکل‌گیری این نتیجه تاثیر داشت، اخراج دقایق پایانی وی توسط داور بود.

اتفاقی که کفه ترازو را از نظر «نیروی انسانی» در زمین به سود بارسا کرد تا دنبال برد در زمین مادرید بگردد.

و البته به آن برسد.

براساس اعلام یک سایت انگلیسی، کاپیتان رئال مادرید بیشترین و تاثیرگذارترین اخراج‌هایش را مقابل رقیب دیرینه باشگاهی تجربه کرده است.

با توجه در نظر گرفته شدن یکسری عوامل تاثیرگذار که به ضرر رئالی‌ها تمام شده، کارت قرمز 3 روز قبل او، دومین اخراج سنگین و تلخ دوران فوتبالش بوده است.

سایت بلچر مهم‌ترین اخراج‌های او را که نتیجه را به سود تیم حریف کرده، را اینگونه معرفی کرد:

1-سال 2014:مقابل بارسلونا

2-سال 2017:مقابل بارسلونا(دربی 3 روز قبل)

3-سال 2012:مقابل بارسلونا

4-سال 2013:مقابل اوساسونا

5-سال 2010 مقابل بارسلونا

6-سال 2005 :مقابل اسپانول

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری