اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۸۲۳۹۵
سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند گفت: باشگاه مدعی است رای بازی با تیم فوتسال ساری باید در کمیته انضباطی مطرح و کمیته انضباطی در این زمینه تصمیم گیرنده است.
۱۹:۲۰ - ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۶
وانانیوز| جواد اصغری‌مقدم در گفت‌وگویی، در مورد وضعیت تیم فوتسال دبیری تبریز گفت: دبیری تبریز با یک اختلاف امتیاز کمتر در سال گذشته از تیم فوتسال گیتی‌پسند قهرمانی لیگ برتر فوتسال را از دست داد. 

وی در مورد اعتراض به رای صادره کمیته فوتسال در خصوص بازی دبیری و تیم ساری این تیم گفت: من در اواخر اسفند ماه 95 در جلسه‌ای با باشگاه دبیری داشتم. این باشگاه به دلیل اتفاقاتی و حواشی که در بازی با تیم ساری به وجود آمده بود، به رای کمیته فوتسال که این بازی را سه بر صفر به نفع تیم ساری اعلام کرد، اعتراض داشت. روز بازی زمانی که داور سوت خطا بازی را اعلام می کند، داور حق دارد وارد زمین شود. داور این مسابقه بعد از ورود به زمین تصمیم خود را به یک باره عوض کرده و گل ساری را می پذیرد و ما در زمان باقیمانده 30 ثانیه  به دلیل اعتراض به رای داوری زمین مسابقه را ترک می‌کنیم. این عمل داور نقض صریح قوانین داوری فوتسال است.

سرمربی تیم فوتسال گیتی‌پسند در مورد حضور یا عدم حضور این باشگاه در فصل بعد گفت: باشگاه دبیری تبریز با توجه به حوادث بازی با تیم ساری و اعتراض رسمی باشگاه به کمیته فوتسال و بی‌توجهی این کمیته به این اعتراض قصد کناره گیری از لیگ برتر را دارد و مدیریت تیم دبیری اعلام کرده که فعلا قصد فعالیت در لیگ برتر فوتسال در سال آینده را نداریم. این باشگاه مدعی است که این رای باید در کمیته انضباطی مطرح شده و کمیته انضباطی مرجع صدور رای است و کمیته فوتسال حق صدور رای را ندارد.

انتهای پیام/س
منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری