اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۸۲۳۶۷
قلعه نویی و منصوریان تا به حال 6 بار در لیگ برتر به مصاف هم رفته اند که قلعه نویی 4 بار برنده شده و منصوریان، 2 برد دارد.
۱۷:۲۰ - ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۶
وانانیوز| قلعه نویی و منصوریان تا به حال 6 بار در لیگ برتر به مصاف هم رفته اند که قلعه نویی 4 بار برنده شده و منصوریان، 2 برد دارد. در 4 تا از این دوئل ها، یک طرف قصه استقلال بوده و عجیب اینکه در هر 4 بازی هم بازنده شده است. در این 4 بازی، منصوریان 2 بار با نفت برنده شده و قلعه نویی هم 2 پیروزی با تراکتورسازی دارد ولی هر 4 برد برابر استقلال رقم خورده است.
 
لیگ 14/ نفت منصوریان 2- استقلال قلعه نویی صفر
هنوز بازی به دقیقه یک نرسیده، دروازه استقلال باز شد. تیم قلعه نویی تا دقیقه 90 به آب و آتش زد ولی نه تنها به گل نرسید که دروازه اش دقیقه 88 برای مرتبه دوم هم باز شد.
 
لیگ 14/ استقلال قلعه نویی صفر- نفت منصوریان یک
استقلال دقیقه 58 از خوردن گل اول فرار کرد چون فروزان، ضربه پنالتی پادوانی را مهار کرد. اما مدافع برزیلی اشتباهش را دقیقه 81 جبران کرد و بازی با همین یک گل به سود منصوریان و تیمش تمام شد.
 
لیگ 16/ استقلال منصوریان یک- تراکتورسازی قلعه نویی 2
بازی به دقیقه 7 نرسیده بود که هدیه اخباری را رضایی پس نفرستاد و به گل اول استقلال تبدیل کرد. این نتیجه تا پایان 45 دقیقه اول حفظ شد تا تنها برتری استقلال در دوئل های قلعه نویی و منصوریان در یک نیمه رقم بخورد. در نیمه دوم و در دقایق 55 و 68، فرزاد حاتمی دو گل زد تا قلعه نویی انتقام شخصی اش را از منصوریان بگیرد.
 
لیگ 16/ تراکتورسازی قلعه نویی یک- استقلال منصوریان صفر
شوت دقیقه 87 محمد ابراهیمی، سرنوشت بازی را رقم زد. قلعه نویی انتقام دبل شدن در لیگ چهاردهم توسط منصوریان را با دبل کردن او در لیگ شانزدهم گرفت ولی این استقلال بود که همچنان شکست می خورد.
منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری