اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۸۲۲۲۱

پوچتینو: باید مثل اتلتیکو در اسپانیا شویم!

مربی تاتنهام در خصوص درخشش تیمش اظهار داشت: ماندن در جمع ۴ تیم یک دستاورد فوق‌العاده بوده اما می‌خواهیم به مانند اتلیتیکو در لالیگا قهرمان نیز بشویم.
۲۱:۰۰ - ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۶
وانانیوز|  مائوریتسیو پوچتینو که تیمش را به یکی از مدعیان قهرمانی در جزیره بدل کرده اظهار داشت: تاتنهام باید به مانند اتلتیکو در لالیگا شود. به نظرم پروژه پیشرفت از سه سال پیش آغاز شده است.

مربی آرژانتینی هاتسپر ادامه داد: استادیوم، تاکتیک و تیمی جدید برای پیشرفت آماده شده که قدمی بسیار بزرگ است. باشگاه هنوز در حال رشد بوده و سرعتش نیز در حال افزایش است. تنها باید کمی زمان داد.

او تصریح کرد: خیلی عادی خواهد بود که با تیم‌های قدرتمندی چون بارسلونا، رئال‌مادرید، بایرن‌مونیخ، یوونتوس و پورتو به قهرمانی رسی. با این تیم‌ها پیروزی بسیار نزدیک است. مثلا به بارسا نگاه کنید که با توجه به مربیانی متفاوت چون رایکارد، گواردیولا، ویلانووا و انریکه اما همواره موفق بوده است.

مربی تاتنهام گفت: موفقیت برای من قرارگیری در جمع 4 تیم است. من رویای بالا بردن جام را دارم اما در اسپانیول نتوانستم. به همین خاطر «دیگو سیمئونه» را تحسین می‌کنم که در بین رئال و بارسا توانست قهرمان شود.

انتهای پیام/ا
منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین