اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۵۶۰۸۶۹

حمله کاپیتان پرسپولیس به رکورد دو بازیکن افسانه‌ای

حمله کاپیتان پرسپولیس به رکورد دو بازیکن افسانه‌ای
کاپیتان پرسپولیس در دیدار با استقلال خوزستان به سومین بازیکن باسابقه تاریخ باشگاه تبدیل خواهد شد.
۱۵:۵۴ - ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
وانانیوز|

 امید عالیشاه کاپیتان ۳۲ ساله تیم پرسپولیس که این فصل جایگاه نسبتا ثابتی در ترکیب پرسپولیس داشته و در پستهای مختلف برای تیمش به میدان رفته، در دیدار با استقلال خوزستان روز مهمی را پشت سر خواهد گذاشت.

او در این بازی به رکورد ۲۶۱ بازی با پیراهن سرخپوشان می‌رسد که پیش از این تنها علی پروین، محمد پنجعلی، حسین عبدی و سیدجلال حسینی آن را لمس کرده و فقط دو بازیکن اولی از این رکورد رد شده بودند.

نکته جالب در مورد عالیشاه اینکه او در سن مناسبتری نسبت به تمام این بازیکنان به رکورد آنها می‌رسد و در صورت تمدید قرارداد شانس خوبی خواهد داشت تا حتی به رکورد ۳۴۱ بازی علی پروین هم نزدیک شود.

سیدجلال حسینی در پایان لیگ بیست و یکم به این آمار رسید و با خداحافظی از فوتبال شانس عبور از رکورد ۲۶۴ بازی محمد پنجعلی را از دست داد و حالا امید عالیشاه نیز در پایان فصل به یک قدمی او خواهد رسید و در صورت جدایی، شانس رسیدن به جایگاه دومی را از دست خواهد داد.

این در حالی است که ۲۵ گل هم برای پرسپولیس به ثمر رسانده و ۵۰ پاس گل نیز داده تا در مجموع روی ۷۵ گل تیم باشگاهی خوب اثرگذار بوده باشد. عالیشاه علاوه بر پرسپولیس سابقه بازی در تیمهای نفت تهران، راه آهن و تراکتور (در لیگ برتر) را دارد.

 

سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون۱
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین