اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۸۱۹۷۳
سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت:‌بازی بود که مستحق پیروزی بودیم در نیمه اول بازی را کنترل کردیم اما در نیمه دوم بازی خودمان را تحمیل کردیم به حریف.
۲۰:۲۲ - ۳۱ فروردين ۱۳۹۶
وانانیوز|  زلاتکو کرانچار بعد از پیروزی یک بر صفر مقابل صبای قم گفت: بازی بود که مستحق پیروزی بودیم در نیمه اول بازی را کنترل کردیم اما در نیمه دوم بازی خودمان را تحمیل کردیم به حریف.

وی ادامه داد: با فشاری که وارد کردیم پنالتی را گرفتیم، اما با نزدن گل دوم به آرامشی که می‌خواستیم نرسیدیم اما از نتیجه راضی هستم.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان تصریح کرد: اگرچه تیم صبا تمام تلاشش را کرد و حتی‌الامکان سعی می‌کرد به قرصت‌های گلزنی دست پیدا کند، اما به دلیل جایگاهش در جدول، تحت فشار روانی زیادی قرار داشت و از طرفی مقابل خودش سپاهان باطراواتی را می‌دید که کار را برای آنها سخت‌تر می‌کرد. 

کرانچار افزود: احساس غرور و افتخار می‌کنم که از زمانی که تکیه بر نیمکت سپاهان زده‌ام، نتایج این چنین خوبی را رقم زده‌ایم، نگاه ما به دو دیدار باقی‌مانده با تراکتورسازی و استقلال تهران است. 

وی خاطرنشان کرد: در نیمه دوم، بازی پایاپای بود اما هر چه زمان می‌گذشت بیشتر تحت کنترل ما درمی‌آمد، آنچه که من را ناراحت می‌کند، کم تأثیر بودن در فرصت‌های گلزنی بود، تمام تلاش ما رسیدن به جایگاه چهارم است که در صورت پیروزی تراکتور در فینال جام حذفی امیدوار به کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا باشیم.

انتهای پیام/
منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری