اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۸۱۸۲۱

بازی دشواری مقابل صبا خواهیم داشت

سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: در زمان حضور من موفق به کسب دو جام شدیم.
۲۱:۱۵ - ۳۰ فروردين ۱۳۹۶
وانانیوز| زلاتکو کرانچار در نشست خبری پیش از دیدار مقابل صبای قم درباره بازگشتش به سپاهان و بازگشت این تیم به دوران اوجش عنوان کرد:‌ قطعا مسئولین باشگاه با تفکراتی که از پیش داشتند تصمیم گیری کردند تا من را به سپاهان برگردانند. چرا که در زمان حضور من موفق به کسب دو جام شدیم و نسلی از بازیکنان را به جا گذاشتیم که حسین فرکی موفق شد مجددا به عنوان قهرمانی دست پیدا کند.

وی ادامه داد: باشگاه سپاهان در تمام مدتی که این تفکرات را داشته است دست به چنین تصمیمی زده است و مسئولیتی مضاعفی برای من بوجود آورده است که تیم را به همان دوران خوب برگرداند.

سرمربی سپاهان درباره دیدار مقابل صبای قم‌،گفت: هر دو تیم شرایط خاصی دارند فردا صبا نیاز به پیروزی دارد تا برای بقا امیدوار باشد. ما هم می‌خواهیم برای رسیدن به رده چهارم جدول بجنگیم.

کرانچار تصریح کرد: صبا تلاش می‌کند سه امتیاز را کسب کند. مقابل تیمی مانند سپاهان که با کیفیت است مطمئن هستم بازی دشواری خواهد بود. می‌دانیم که صبا سه بازیکن اصلی خودش را ندارد که از یک سو می‌تواند به نفع ما باشد از طرفی ممکن است به جوانانش میدان بدهد که با انگیزه بالایی ظاهر خواهند شد.

وی درباره قهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر گفت: برانکو هم مربی و هم آموزگار خوبی است. امسال همه چیز مهیا بود و من تنها می‌توانم به او تبریک بگویم.

کرانچار درباره دلایل افت آکادمی سپاهان گفت: مهم این است که آکادمی سپاهان در سال‌های متمادی موفق بوده است و تا سال‌ها بازیکنان زیادی را تربیت کرده است. اگرچه جای غصه خوردن ندارد اما باید تلاش کنیم آکادمی سرپا بشود و بازیکنان مورد نظرمان را به ما تحویل بدهد.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین