اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۸۱۷۹۰
سرمربی تیم فوتبال بادران تهران گفت: داوری در لیگ یک خیلی سخت تر از لیگ برتر است کوچکترین اشتباه داوری می تواند زحمات یکساله باشگاه، بازیکنان و کادر فنی را از بین ببرد.
۱۸:۰۰ - ۳۰ فروردين ۱۳۹۶
وانانیوز| محمد ربیعی در گفت‌وگویی، در مورد وضعیت تیم بادران و بازی‌های این تیم گفت: من از نیم‌فصل دوم به تیم بادران آمدم و از زمان ورودم تمام سعی و تلاش خود را کرده‌ام که این تیم به جایگاه واقعی خود که همان صعود به لیگ برتر است برسد.

وی افزود: روز دوشنبه مقابل مس رفنسجان بازی خیلی سختی داشتیم، به دلیل ارتفاع زمین و چمن مصنوعی که وجود داشت کار برای بچه ها دشوار بود. خدا را شکر می‌کنم که توانستیم نتیجه لازم را در این بازی کسب کنیم، البته تیم ما از نیم‌فصل دوم عملکرد خوبی داشته و تا حدودی هم به هدف خود رسیدیم. از همین طریق جا دارد که تشکری از مدیران باشگاه سرکار خانم قربانیان و مهندس موسوی که تمام تلاش خودرا برای بهتر شدن و فراهم کردن امکانات این باشگاه انجام دادند، کنم.

وی همچنین در مورد بازی با آلومینیوم اراک گفت:بازی سختی با این تیم داریم.این تیم دارای کادر فنی و بازیکنان جوان و خوبی است و تاکنون توانسته نتایج خوبی هم کسب کند و ما سعی می‌کنیم که در یک بازی خوب و باهدف به نتیجه لازم برسیم.

سرمربی بادران درمورد داوری در لیگ یک گفت: داوری در لیگ یک بسیار سخت‌تر از لیگ برتر است، چون در لیگ یک 18 تیم وجود دارد که 10 الی 12 تیم به فکر صعود هستند و داوران باید با حساسیت بیشتر این بازی‌ها را قضاوت کنند، چون با یک اشتباه کوچک زحمات یک ساله یک باشگاه را تغییر می دهند و همین یک اشتباه می تواند کار تیم را در ادامه سخت‌تر کند البته این از حساسیت بازی‌ها است که کار را برای بازیکنان، مربیان و داوران سخت‌تر می کند.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری