اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۸۱۳۰۳
سرمربی تیم ایرانجوان بوشهر گفت: با توجه به اینکه در رده سیزدهم جدول قرار داریم ولی هنوز خطر سقوط تیم ما را تهدید می‌کند.
۱۷:۱۵ - ۲۷ فروردين ۱۳۹۶
وانانیوز| سعید مفتخر سرمربی تیم فوتبال ایرانجوان بوشهر در مورد بازی روز دوشنبه خود مقابل تیم سپیدرود رشت، گفت: با توجه به اینکه در رتبه سیزدهم جدول قرار داریم ولی هنوز خطر سقوط تیم ما را تهدید می‌کند. ما در این هفته بچه‌ها را از نظر شرایط روحی و جسمانی برای این بازی آماده کردیم. 

مفتخر همچنین در مورد برد 2بر یک خود مقابل تیم فولاد یزد گفت: ما در هفته قبل در مقابل تیم فولاد یزد با توجه به اینکه خوب کار کردیم، ولی با یک گل زودهنگام که دریافت کردیم کارمان بسیار مشکل شد. تیم فولاد یزد بعد از زدن گل به طور کلی عقب‌نشینی و در زمین خود بازی را اداره کرد، ولی ما در نیمه دوم با تغییراتی که انجام دادیم، توانستیم نتیجه لازم را کسب کنیم.

وی همچنین در باره وضعیت مالی باشگاه‌ اظهار داشت: تیم ما در شرایط بسیار بدی از نظر مالی قرار دارد و اگر توجه کنیم همه تیم‌ها حداقل 50 الی 60 درصد از قرارداد بازیکنان خود را پرداخت کرده‌اند، اما تیم ما با توجه به قرارداد ناچیز بازیکنان هنوز نتوانسته بیشتر از 20 درصد مبلغ قرارداد را پرداخت کند. در اینجا جا دارد که از استاندار بوشهر دکتر سالاری و معاونت فنی استانداری تشکر کنم که مبلغ 200 میلیون تومان به تیم ما تزریق کردند که ما توانستیم حداقل مبلغی از قرارداد بچه‌ها را پرداخت کنیم، البته وزارت ورزش، هیأت فوتبال و فرمانداری هم همکاری‌هایی از نظر امکاناتی با ما داشته‌اند.

وی همچنین در مورد ترانسفر بازیکن جوان خود مهدی قائدی گفت: تیم‌های زیادی خواستار قائدی هستند و ما می‌توانیم با رفتن قائدی موافقت کنیم و مبلغ 300 میلیون از این تیم‌ها دریافت و کمی مشکلات تیم را برطرف نماییم، اما ما آینده این جوان برایمان مهم‌تر از مشکلات مالی باشگاه است. البته این بازیکن 2 سال با باشگاه قرارداد دارد.

سرمربی تیم فوتبال ایرانجوان بوشهر گفت: تیم سپیدرود تیم خوبی همراه با کادر فنی و کاربلدی است و همان‌طور که در بازی‌های خود نشان داده از اوایل فصل همیشه  در صدر جدول  قرار داشته و ما می دانیم بازی سختی در پیش داریم ولی ما در این بازی تمام سعی و تلاش خود را می‌کنیم که با یک بازی خوب و تماشاگرپسند نتیجه لازم را کسب کرده و شرایط خود را در جدول بهتر کنیم.

انتهای پیام/س
منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری