اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۸۰۹۶۹
مربی تیم فوتبال نفت آبادان گفت: اگر ضربه پنالتی‌مان را از دست نمی‌دادیم ۴-۳ گل به سیاه جامگان می‌زدیم.
۲۲:۲۰ - ۲۵ فروردين ۱۳۹۶
وانانیوز| حکیم عوده‌پور پس از تساوی یک بر یک نفت آبادان مقابل سیاه جامگان به جای فیروز کریمی به نشست خبری آمد و اظهار داشت: بدشانسی آوردیم و می‌خواستیم مردم شهرمان را خوشحال کنیم و شرایط تیم ما همین است. اگر بازی را دیده باشید نیمه اول شرایط بازی ما بهتر بود و نیمه دوم حریف همه چیز را از دست داده بود با این حال یک توپ به دروازه ما زد. اگر پنالتی‌ را گل‌می‌کردیم کمتر از سه چهار گل نمی‌زدیم. شرایط تیم‌های پایین جدول همین وضعیت را دارند.

وی در مورد از دست رفتن ضربه پنالتی گفت: با بازیکنان در این مساله صحبت شده بود و گفته بودیم که بازیکنی که آمادگی زدن ضربه پنالتی است پشت ضربه قرار بگیرد. حسین بغلانی از پنالتی‌زنان خوب تیم ما بوده است.به هر حال در فوتبال این اتفاق‌ها پیش می‌آید.

عوده‌پور در مورد محرومیت بازیکنان نفت گفت: ممشلی و شادکام سه کارته شدند.

مربی نفت در مورد استفاده از توپ های هوایی گفت: شرایط بازی ما به شکلی نبود که باید از توپ‌های بلند استفاده کنیم اما مجبور شدیم در دقایق آخر رو به بازی هوایی بیاوریم. آن لحظه احساس کردیم این کار بهتر است.

وی در مورد قضاوت داور گفت: داوری مشکلی نداشت.

مربی نفت در مورد بازی با سایپا گفت: فردا ریکاوری می‌کنیم و برنامه‌های تاکتیکی را به بازی با سایپا می‌گذاریم تا با دست پر برگردیم و امید زیادی داریم که تیم در لیگ برتر می‌ماند.

انتهای پیام/ک

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری