اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۸۰۸۸۵
سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: بازی فردا مهم‌ترین بازی ما برای رسیدن به آسیا است و امیدوارم در پایان فصل به آنچه که پیش از آن قول داده بودیم برسیم.
۲۳:۲۲ - ۲۴ فروردين ۱۳۹۶
وانانیوز|  زلاتکو کرانچار در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل گسترش فولاد تبریز اظهار کرد: بعد از بازی با فولاد تمرینات جدید خود را آغاز کردیم و برای بازی فردا آماده هستیم.

وی افزود: با بررسی فیلم‌ بازی‌های حریف متوجه شدیم که آن‌ها بسیار آماده و هماهنگ هستند و ما هم تلاش کردیم از طریق تمرینات موارد را کار کنیم و امیدوارم در بازی فردا آن‌چه که از بازیکنان می‌خواهم را انجام دهند.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان تصریح کرد: علی‌‍رغم آنکه حریف کیفیت بالایی را دارد، اما ما هم در دو بازی اخیر کیفیت بالایی را نشان دادیم و می‌توان انتظار پیروزی در بازی فردا را داشته باشیم.

وی ادامه داد: بازی فردا مهم‌ترین بازی ما برای رسیدن به آسیاست و امیدوارم در پایان فصل به آنچه که پیش از آن قول داده بودیم برسیم.

کرانچار عنوان کرد: با ارنج کامل فردا به میدان می‌رویم و احسان حاج صفی و شجاع خلیل‌زاده محرومیتش به پایان رسیده است و می‌توانند در بازی فردا به میدان بروند اما این دلیلی نمی‌شود که از سایر بازیکنان غافل شویم.

وی در مورد عملکرد لی خاطر نشان کرد: همه متوجه شده‌اند که تغییراتی در تیم صورت گرفته است؛ در دوره‌ای که من در سپاهان بودم همیشگی به پاس کاری و درگیر کردن همه بازیکنان عقیده داشتم.

کرانچار ادامه داد: از همین رو از زمانی که آمد‌ه‌ام این روش را در پیش گرفتم و سعی کردیم همه خطوط را درگیر کنیم و توپ را در تمامی نقاط زمین به گردش درآوریم و از این طریقه به دروازه نزدیک شویم.

وی در مورد توجه به فوتبال پایه بیان داشت: روز گذشته از دیدار فوتبال پایه سپاهان بازدید داشتم اما بر اساس یک مسابقه نمی‌توان نظر داد؛ روز گذشته هم متوجه عملکرد چند بازیکن خوب شدیم و ممکن است فشار مسابقات عملکرد برخی از بازیکنان را تحت تأثیر قرار داده باشد و آن‌ها عملکرد خودشان را نشان نداده باشند.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان ادامه داد: ممکن است مثل چهار سال قبل بازیکنان زیادی را در فوتبال پایه نداشته باشیم اما چند بازیکن خوب وجود دارد که در ادامه می‌توانیم آهسته آهسته به تیم اضافه کنیم و هم‌اکنون نیز چند بازیکن به تیم سپاهان اضافه شده‌اند.

وی در ادامه در مورد لیگ ایران و جایگاه آن مطرح کرد: بر اساس نتایجی که تیم‌های ایرانی با راهیابی‌شان به لیگ قهرمانان آسیا کسب کرده‌اند که حتی سپاهان هم به فینال لیگ قهرمانان رسیده است، انتظار جایگاه بهتری را باید داشته باشیم و از طرف دیگری زمانی که به کیفیت لیگ ایران را نگاه می‌کنیم، متوجه می‌شویم که ایران جایگاه بالاتری دارد.

کرانچار گفت: فدراسیون فوتبال باید به این امر اعتراض کند و پس از لیگ‌های ژاپن و استرالیا باید لیگ ایران قرار داشته باشد و نباید لیگ چین بالاتر از لیگ ایران قرار بگیرد.

وی تصریح کرد: اصولاً باید برای ارزشیابی نتایج تیم‌هایی که راهپیمایی می‌کنند و امتیاز ‌آن‌ها در نظر گرفته شود و تیم ملی ایران نیز در مسیر صعود به جام جهانی قرار دارد و تیم نخست آسیا است   که تمامی این موارد در رنکینگ باید در نظر گرفته شود.

سرمربی تیم سپاهان در مورد نتیجه حضور هواداران در بازی فردا عنوان کرد: انتظار دارم با حداکثر تعداد ممکن در بازی فردا حضور پیدا کنند که این می‌توان هم به لحاظ انفرادی و تیمی به تیم ما انگیزه مضاعف دهد.

وی در پایان در مورد حضور برخی از بازیکنان که در تیم مقابل سابقه حضور در تیم سپاهان نیز داشته‌اند، اظهار کرد: انتظار می‌رویم که بازیکنان سابق سپاهان در تیم مقابل با تمام انگیزه بازی کنند و می‌دانیم که آن‌ها با انگیزه مضاعف به این بازی می‌آیند.

انتهای پیام/و
منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری