اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۸۰۸۰۱
جدال استقلال با صبا در هفته بیست و هفتم لیگ برتر می تواند جذابیت های زیادی داشته باشد از جمله رویارویی مدافع محبوب سابق با رفقای قدیمی اش.
۰۴:۱۴ - ۲۴ فروردين ۱۳۹۶
وانانیوز| بعد از این که در ابتدای فصل توسط علیرضا منصوریان در فهرست خروجی قرار گرفت تا بعد از نزدیک به هفت سال از جمع استقلالی ها جدا شود راهی لیگ دسته اول شد تا پیراهن خونه به خونه را برتن کند. تصمیمی که تنها نیم فصل دوام آورد و باعث شد تا حنیف عمران زاده در نیم فصل دوم دوباره شاگرد صمد مرفاوی در صبای قم شود و این فرصت را پیدا کند تا برای اولین بار مقابل تیم محبوبش در استادیوم آزادی به میدان برود.
 
جدالی که به اذعان بسیاری برای حنیف فرصتی طلایی برای گرفتن انتقام از اتفاقات رخ داده در تابستان بود از همین رو این بازیکن به عنوان سوژه جنجالی مصاف دو تیم در تیررس رسانه ها قرار بگیرد. عمران زاده که در ماه های گذشته کمتر در رسانه ها صحبت کرده بود این بار هم همین رویه را ادامه داد تا جایی که یکی از نزدیکان مدافع شمالی مدعی شد تلفن همراه این بازیکن روزانه تماس های پرشماری دارد که به هیچ کدام از آنها پاسخی داده نمی شود چون حنیف تصمیم گرفته تا بعد از بازی با استقلال سکوت اختیار پیشه کند.
 
عمران زاده با بر زبان آوردن این جمله در میان نزدیکانش که استقلال و طرفدارانش برای همیشه در قلب او جای دارند مدعی شد بیشتر از این که بخواهد مصاحبه ای انجام دهد تصمیم دارد روی عملکردش در مستطیل سبر تمرکز کند و حرف هایش را در زمین بزند و اگر نکته ای برای گفتن داشت آن را بعد از بازی در میکسدزون ورزشگاه بر زبان بیاورد.
منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری