اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۸۰۷۰۷
مدافع کروات تیم فوتبال نفت تهران، گفت: هیچ پولی در این چند وقت به ما داده نشده و خود من مثل یک توریست در ایران زندگی می‌کنم.
۱۴:۲۰ - ۲۳ فروردين ۱۳۹۶
وانانیوز| ایگور پراهیچ در گفت‌وگویی، در خصوص شرایط این روزهای تیم نفت تهران، گفت: ما متأسفانه اصلاً شرایط خوبی نداریم و همه چیز مثل گذشته است. شرایط ما تغییر نکرده و کماکان همان وضعیتی که در گذشته داریم پابرجاست.

وی درباره اینکه آیا پولی از باشگاه گرفته‌ام یا نه، ادامه داد: هیچ پولی در این مدت به ما داده نشده است و کسی هم در باشگاه نیست که جوابگوی ما باشد. هیچ کسی به وضعیت ما رسیدگی نمی‌کند و نمی‌دانیم باید چه کنیم. خود من مشکلات زیادی دارم الان ویزای من اوکی نیست و مثل یک توریست در ایران هستم.

مدافع تیم نفت تهران در خصوص دیدار مقابل فولاد خوزستان در هفته بیست و هفتم لیگ برتر، تصریح کرد: با اینکه فولاد در رده یازدهم جدول است و ما در مکان هشتم قرار داریم اما می‌دانیم که بازی سختی مقابل این تیم خواهیم داشت و این طور نیست که از الان بگوییم چون این تیم از ما پایین‌تر است پس امتیاز بازی برای ما است. فولاد تیم خوبی است و ما مطمئناً مقابل این تیم کار بسیار سختی خواهیم داشت. با همه وجود بازی می‌کنیم.

پراهیچ تصریح کرد: مشکلات زیادی داریم اما همه بازیکنان تصمیم گرفتند بدون توجه به این مسائل برای حیثیت و اعتبار خودمان بازی کنیم البته موضوع دیگری هم وجود دارد و آن اینکه همه بازیکنان به خاطر علی دایی و شخصیت او بدون توجه به این مسائل کار می‌کنند.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری