اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۸۰۲۳۸
دو تیم فوتبال رئال مادرید و اتلتیکومادرید در دربی پایتخت اسپانیا به تساوی رضایت دادند.
۲۰:۳۸ - ۱۹ فروردين ۱۳۹۶
وانانیوز| دو تیم فوتبال رئال مادرید و اتلتیکومادرید در دربی بزرگ پایتخت اسپانیا برابر یکدیگر صف آرایی کردند.

رئال مادرید با این ترکیب برابر اتلتیکو مادرید آرایش پیدا کرد: ناواس، راموس، پپه ، کارواخال، مارسلو، کاسمیرو، مودریچ، کروس، گرت بیل، رونالدو و بنزما

در تیم اتلتیکومادرید نیز همانطور که سیمئونه وعده داده بود، هم تورس و هم گریژمان برای باز کردن دروازه مادرید آماده و درون زمین بودند.

اولین موقعیت رئال مادرید با شوت رونالدو همراه بود که توسط اوبلاک مهار شد،ضد حمله خطرناک برای اتلتیکومادرید نیز توسط گریژمان از دست رفتو البته در آفساید بود.

در این بازیهمکاری عالی کریس و کریم یکی از ویژگی های مهم رئال مادرید بود و حتیشوت کریم بنزما در دقیقه 28 می توانست به گل اول مادرید تبدیل شود. مثل همیشه اوبلاک یکی از بهترین های درون زمین بود.
در دقیقه 30 موقعیت مسلم گلزنی رئال مادرید توسط رونالدو از دست رفت و ساویچ دروازه اتلتیکومادرید را نجات داد. ساویچ اما بعد از این اقدام ارزشمند، کم کم به یک دردسر برای اتلتیکومادرید تبدیل شد.
در دقیقه 37 کاسمیرو کارت زرد دریافت کرد و مادریدی‌ها به شدت معترض بودند. زیدان معتقد بود که داور برای آن که نشان بدهد تحت تاثیر استادیوم نیست، رو به ناداوری آورده است.

نقش مهم مودریچ و تونی کروس در میانه میدان را نمی شد نادیده گرفت.
در دقیقه 40 اشتباه تونی کروس و فرصت گلزنی برای اتلتیکومادرید رقم خورد که توسط کیلور ناواس مهار شد.

دو تیم با تساوی بدون گل به رختکن رفتند و در نیمه دوم، رئال مادرید باز هم تیم حمله کننده بود و عطش گلزنی داشت. مردان سیمئونه خوب دفاع می کردند اما کم کم حمله و حتی ضد حمله را هم فراموش کرده بودند.

موقعیت های رئال مادرید یکی پس از دیگری از دست می رفت تا این که په‌په با ضربه سر دروازه اوبلاک آماده را باز کرد و رئال مادرید را یک بر صفر پیش انداخت.

په‌په البته خیلی زود پس از درخشش در آخرین دربی مادرید فوتبال خود، مصدوم شد و در برخورد با تونی کروس از ناحیه قفسه سینه آسیب دیدگی جدی پیدا کرد.

زیدان، ناچو، ایسکو و واسکوئس را وارد میدان کرد تا با تغییر تاکتیک حریف را در کنترل کامل خود بگیرد اما گریژمان بالاخره زهر خودش را ریخت و گل تساوی بخش این دربی بزرگ را وارد دروازه ناواس کرد.

دو تیم با تساوی یک بر یک استادیوم برنابئو را ترک کردند و شاید باید قبول کرد که عدالت بین دو تیم مادریدی نیز برقرار شد. چشمه سیبلس اما همچنان بدون مالک باقی ماند تا تکلیف قهرمان لالیگا مشخص شود.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری