اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۸۰۱۰۴
سامان نریمان جهان به‌عنوان اولین خرید پرسپولیس در نیم فصل دوم به این مجموعه موفق اضافه شد اما طی سه ماه گذشته خیلی کم برای تیمش به میدان رفته است.
۰۴:۵۷ - ۱۹ فروردين ۱۳۹۶
وانانیوز| سامان نریمان جهان به‌عنوان اولین خرید پرسپولیس در نیم فصل دوم به این مجموعه موفق اضافه شد اما طی سه ماه گذشته خیلی کم برای تیمش به میدان رفته است.
نریمان جهان با تکنیک در دیدار با پیکان در دقیقه 89 به جای مسلمان وارد زمین شد و دو دقیقه بعد در جای درست حضور داشت تا با دید فوق‌العاده و پاسی دیدنی طارمی را در موقعیت گلزنی قرار دهد.
 سامان با 5 دقیقه حضور در زمین یک پاس گل داد تا توانایی‌هایش را به رخ برانکو و پرسپولیسی‌ها بکشد و البته این سوال بزرگ را مطرح کند که چرا در آبادان و بازی‌های دیگری که پرسپولیس نیاز به خلاقیت بیشتر در خط میانی و ایجاد تغییر در فاز حمله داشت به بازی فرستاده نشد یا خیلی دیر به زمین رفت؟
نریمان جهان با این پاس و در فرصت کوتاهی که در اختیار داشت شایستگی هایش را ثابت کرد ولی بعید است در دیدار با الریان وارد میدان شود و شاید باید امیدوار باشد در صورت قطعی شدن قهرمانی پرسپولیس در دو سه مسابقه پایانی دقایق بیشتری با شماره 88 پرسپولیس بازی کند.
منبع: روزنامه ایران
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری