اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۷۹۹۷۲
برد عجیب خونه به خونه بابل برابر صدرنشین لیگ برتر باعث شد تا آنها روی نیمکت کاملا از خود بیخود شوند.
۲۲:۱۵ - ۱۷ فروردين ۱۳۹۶
وانانیوز| خونه به خونه اگر در تمام دیدارهای خود اینچنین عمل می کرد اکنون مازندران کاملا امیدوار به حضور در لیگ برتر و کسب جواز در سطح اول فوتبال ایران بود اما به نظر می رسد ستاره‌های تیم بابلی خیلی دیر به خودباوری دست یافتند.

 


شاگردان نادر دست نشان که در جدال حساس برابر گل گهر سیرجان در همان دقایق ابتدایی با گل دقیقه 13 شاهین مجیدی عقب افتاده بودند برای هوادارانی که با توجه به محرومیت از روی پشت بام ساختمان های مجاور تماشاگر این دیدار بودند، نوید یک شکست دیگر را می دادند. اما این میلاد نوری بود که خیلی زود توانست بازی را به تساوی بکشاند و در ادامه مهران فرضیات با گل خود آنها را برنده به رختکن فرستاد.

 


این دو گل اما پایان آتش بازی خونه به خونه بابل نبود و حمید کاظمی به عنوان برترین گلزن فصل گذشته لیگ برتر ابتدا موفق شد از روی نقطه پنالتی در دقیقه 60 و در ادامه گل در دقیقه 62، کار شاگردان وینگو بگوویچ را یکسره کند.

 


نادر دست نشان اما با یک تعویض خوب در دقایق پایانی با اضافه کردن روح الله باقری توسط مهاجم شماره 10 تیم خود نیز به گلی دیگر دست یافت تا پیروزی خود را شیرین تر از همیشه کند. برد پنج گله مقابل صدرنشین لیگ دسته اول که دور از انتظار و غافلگیرکننده بود تا اینچنین نیمکت نشینان خونه به خونه دیوانه وار به شادی بپردازند و ناکامی‌های گذشته خود را به فراموشی بسپارند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری