اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۷۹۸۴۴
سرمربی آ.اس‌رم ایتالیا پس از آنکه مقابل لاتزیو شکست خورد و از راهیابی به فینال جام حذفی باز ماند خودش را مسئول ناکامی رم معرفی کرد.
۱۹:۰۰ - ۱۶ فروردين ۱۳۹۶
وانانیوز|  تیم فوتبال آ.اس‌رم شب گذشته در بازی برگشت نیمه نهایی جام حذفی ایتالیا در دربی شهر رم میزبان لاتزیو بود که این دیدار را با نتیجه 3 بر 2 به پیروزی رسید ولی به خاطر شکستش در بازی برگشت با نتیجه 2 بر صفر از این رقابت‌ها حذف شد و از راهیابی به فینال باز ماند.

اسپالتی در مصاحبه با شبکه رای اسپورت ایتالیا گفت: تاثیر این خروج را در بازی‌های آینده خود خواهیم دید. بدون شک این شکست ما را رنج برد ولی نمی توان گذشته را اصلاح کرد به همین خاطر ما باید بر آینده تمرکز کنیم. به نظرم تیم در این بازی سطح مقبولی داشت و بازیکنان بسیار تلاش کردند تا شکست بازی رفت را جبران کنند. باید این شکست را به صورت منطقی قبول کنیم.

وی افزود: ما در این فصل موفق شدیم گل‌های زیادی را بسیار رساندیم و تعداد زیادی از پیروزی‌ها را کسب کردیم ولی متاسفانه در بازی‌های بزرگ و مهم شکست خوردیم.

اسپالتی درباره اینکه در صورت عدم موفقیت در کسب قهرمانی در سری‌آ مانند جام حذفی و لیگ اروپا از رم خواهد رفت، گفت: آینده‌ام تنها به خودم بستگی دارد. ما همیشه می‌گویم ما قوی هستیم و برای پیروزی بازی می‌کنیم اما در زمان بحرانی و زمانیکه شکست می‌خوریم باید یک نفر مسئول آن باشد به همین خاطر من مسئولیت تمام امور را برگردن می‌گیرم.

انتهای پیام/ر
منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری