اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۷۹۸۲۲
مدیرعامل سابق باشگاه تراکتورسازی گفت: در جایی که پول نباشد، بهتر است مقابل شکایت‌ها بتوانیم با کمک حقوقدانان و وکلا، مسئله را کش بدهیم.
۱۶:۴۵ - ۱۶ فروردين ۱۳۹۶
وانانیوز| سعید عباسی در واکنش به شکایت کارلوس کاردوسو، مدافع برزیلی و سابق تیم فوتبال تراکتورسازی که در زمان مدیریت او جذب شد، اظهار داشت: تا جایی که بنده حضور ذهن دارم مبلغ 112 هزار دلار بدهی به این بازیکن درست نیست و حدود 50 هزار دلار بود.

 

وی ادامه داد: زمانی که بنده از باشگاه تراکتورسازی خارج شدم، کار ما به قدری دقیق بود که تمامی اسناد و مدارک را مرتب شده در باشگاه قرار دادیم. حتی در زمان مدیریت بنده قضیه آنسلمو کاردوزو که در مدیریت محمدحسین جعفری جذب باشگاه شده بود را داشتیم ولی ما به خوبی شرایط را مدیریت کردیم و اجازه ندادیم محرومیت گریبانگیر ما شود.

 

مدیرعامل سابق باشگاه تراکتورسازی گفت: تراکتورسازی به دلیل عدم وجود نقدینگی در باشگاه، پیگیر بدهی‌های قبلی نسبت به بازیکنان یا کادرفنی نیست و  سعی می‌کند بیشتر روی پرداخت مطالبات بازیکنان فعلی تیم تمرکز کند که مدیریت فعلی در این خصوص کاملاً حق دارد.

 

عباسی تصریح کرد: مبلغ 2 میلیارد و نیم بدهی تراکتورسازی در زمان خروج من از این باشگاه تبریزی بود اما مسئولان فعلی تراکتوسازی اصلاً به موضوع بدهی‌ها توجه نکردند. ما مشغله زیادی داشتیم. زمانی که بازیکنی از ما شکایت می‌کرد و نامه شکایت به دست ما می‌رسید، پیگیر بدهی این بازیکن می‌شدیم.

 

وی افزود: حتی کارلوس کاردوسو و آگوستو سزار در زمان مربیگری تونی اولیویرا غیبت غیر موجه داشتند که خوشبختانه معاون حقوقی فعلی تراکتورسازی متوجه این موضوع شد. حتی صحبت‌هایی مبنی بر وجود دست‌های پشت پرده در زمان مدیریت بنده در باشگاه تراکتورسازی بود که به شدت این موضوع را تکذیب می‌کنم. تمامی قراردادها و ریز مبالغ در اختیار بنده بود و فقط با امضای من به مرحله نهایی می‌رسید.

 

مدیرعامل سابق باشگاه تراکتورسازی در پایان خاطرنشان کرد: در جایی که پول نباشد، بهتر است مقابل شکایت‌ها بتوانیم با کمک حقوقدانان و وکلا، مسئله را کش بدهیم اما مدیریت فعلی باید پیگیر بدهی‌ها باشد. حتی در زمان مدیریت من 3 وکیل درجه یک کشور عهده‌دار مسائل حقوقی باشگاه بودند.

منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری