اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۷۸۹۵۹
محمدرضا داورزنی معاون ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان با حضور در دریاچه آزادی از فدراسیون قایقرانی بازدید کرد.
۱۴:۴۶ - ۰۸ فروردين ۱۳۹۶
وانانیوز| به نقل از روابط عمومی فدراسیون قایقرانی، در نخستین روزهای آغاز سال 96 و شروع تمرینات قایقرانان در دور جدید تمرینات سال جدید، محمدرضا داورزنی معاون ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان با حضور در دریاچه آزادی، از نزدیک از شرایط قایقرانی بازدید کرد.
در این بازدید که با حضور احمد دنیامالی رئیس اسبق فدراسیون قایقرانی و نائب رئیس کنفدراسیون کانوئینگ آسیا و غلامرضا امینی رئیس، وحید مرادی دبیر و رسول محمدصادقی رئیس کمیته روئینگ فدراسیون انجام شد، معاون وزیر ورزش از اردوهای تیم های ملی روئینگ و آبهای آرام در دریاچه دیدار و با مربیان و قایقرانان گفتگو کرد.
در ادامه بازدید داورزنی در دیدار با مسئولان فدراسیون گزارشی از فعالیت های جاری دریافت کرد و مسئولان فدراسیون برنامه های آتی قایقرانی را به اطلاع وی رساندند.

* آغاز اردوی تیم ملی روئینگ بانوان در دریاچه آزادی

اردوی آمادگی تیم ملی روئینگ بانوان رده سنی بزرگسالان با حضور 9 پاروزن از 4 استان از امروز 8 فروردین ماه در دریاچه آزادی برگزار می شود.
این مرحله از اردو تا 29 فروردین ماه ادامه پیدا خواهد کرد.
رویا عباسی از آذربایجان غربی، شکیبا وقوفی، الیکا افشاری و سپیده جعفری مهر از تهران، فرحناز عشقی، زینب نوروزی و فرشته رومی از زنجان و مریم کرمی و مریم امیدی پارسا از همدان نفرات دعوت شده به این مرحله از اردو هستند که تحت نظر بهناز مرادخانی تمرینات خود را انجام خواهند داد.

انتهای پیام/س
منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
برچسب ها: تیم ملی قایقرانی
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری