اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۷۸۷۱۷
سرمربی تیم فوتبال پیکان گفت: هدف ما این است که قدم به قدم جلو برویم اما شرایط جدول نشان می‌دهد که می‌توانیم به کسب سهمیه آسیایی امیدوار باشیم.
۱۴:۲۵ - ۰۵ فروردين ۱۳۹۶
وانانیوز| مجید جلالی در گفت‌وگویی، درباره پیروزی تیم‌ملی کشورمان مقابل قطر گفت: بازی را چند بار و با دقت تماشا کردم اما از آنجایی که درباره تیم‌ملی صحبت نمی‌کنم، در خصوص این بازی هم نظری ندارم. اما انشاءالله تیم‌ملی به جام‌جهانی صعود خواهد کرد.

وی درباره شرایط تیم پیکان هم خاطرنشان کرد: خوشبختانه شرایط خوبی داریم و تمریناتمان را هم زود آغاز کردیم. البته با توجه به بارندگی‌های اخیر تهران، با این همه ما تمرینات خوبی را انجام دادیم و از بازیکنانم ممنوع هستم. امروز هم یک بازی تدارکاتی با نفت تهران دارم و سعی می‌کنیم بازیکنان خیلی از شرایط بازی دور نشوند.

سرمربی تیم پیکان درباره اینکه آیا به نظر شما تعطیلات لیگ امسال بیش از حد نبود افزود: بله قبول دارم که امسال تعطیلات خیلی زیاد بود اما به هر حال این برنامه‌ای است که از قبل تدوین شده و باید به آن عمل کرد.

جلالی درباره دیدار تیمش مقابل ماشین‌سازی در لیگ برتر که 11 فروردین برگزار خواهد شد، گفت: به دلیل همین بازی و به خاطر شرایطی که داریم، تمریناتمان را زود آغاز کردیم. هدف ما این است که بازیکنان برای این بازی کاملا آماده شوند و نگاه جدی‌ای به این بازی داریم.

وی در پاسخ به این سوال که از عملکرد پیکان از ابتدای فصل تا اینجا آیا رضایت دارید، ادامه داد: در بازیهای اخیر از لحاظ امتیازگیری خیلی موفق نبودیم اما به اتفاق همکارانم در این مدت به صورت جدی روی این مسائل کار کردیم و به دنبال بررسی این مشکلات هستیم. باید مشخص شود که ریشه اصلی این مشکلات از کجاست.

جلالی درباره تقابل با ماشین‌سازی برای نیفتادن و بقا در لیگ برتر می‌جنگد، افزود: ما در آبادان به مصاف صنعت‌نفت رفتیم و اتفاقاتی افتاد که پیش‌بینی‌ آن را نکرده بودیم و راه حلی هم برای آن نداشتیم. اتفاقات و جریان بازی به سمتی رفت که فکرش را نکردیم اما برای بازی با ماشین‌سازی همه احتمالات را در نظر خواهیم گرفت.

سرمربی تیم پیکان درباره اینکه آیا کماکان این تیم شانسی برای گرفتن سهمیه آسیایی در لیگ برتر دارد یا نه، گفت: شرایط جدول نشان می‌دهد که می‌توانیم به کسب سهمیه آسیا امیدوار باشیم اما هدف ما این است که ‌‌قدم به قدم جلو برویم. در حال حاضر فقط به بازی با ماشین‌سازی فکر می‌کنیم و بعد از عبور از این سد، می‌توانیم به آینده امیدوار باشیم.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
برچسب ها: پیکان جلالی
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری