اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۷۸۱۶۹
تیم هندبال شهرداری کاشان عنوان قهرمانی رقابت‌های لیگ برتر را کسب کرد، اما مسئولان این تیم طلب بازیکنان را پرداخت نکردند.
۱۷:۵۸ - ۲۸ اسفند ۱۳۹۵
وانانیوز| نوزدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر هندبال مردان جمعه 21 آبان با حضور 10 تیم آغاز شد و با قهرمان شهرداری کاشان به پایان رسید.

تیم شهرداری کاشان در روز پایانی موفق شد با غلبه بر مهمانش هیئت هندبال مرودشت عنوان قهرمانی این دوره از رقابت‌ها را از آن خود کند. شهرداری این دیدار را با حساب 30 بر 29 به پایان رساند؛ این در حالی بود که پیش از شروع مسابقه بازیکنان این تیم به دلیل بدقولی مسئولان برای پرداخت مبلغ قراردادها ناراحت بودند و نمی خواستند در زمین حاضر شوند، اما سرانجام با قول‌هایی که داده شد در مسابقه حضور پیدا کرده و قهرمان هم شدند.

حالا هم که این تیم عنوان قهرمانی رقابت‌های لیگ برتر را کسب کرده و نماینده ایران در جام باشگاه‌های آسیا خواهد بود هنوز وعده مسئولان محقق نشده و بازیکنان بخشی از قراردادهای خود را دریافت نکرده‌اند.

اینکه این تیم چگونه با این شرایط می‌خواهد نماینده شایسته‌ای برای هندبال ایران در رقابت‌های آسیایی باشد سوالی است که قطعاً مسئولان این تیم بهتر می‌توانند به آن جواب دهند.

انتهای پیام/س
منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری