اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۷۸۱۰۳
مدافع سابق پرسپولیس گفت: «چه زمانی که فوتبال بازی می‌کردم و چه الان که فیلم بازی می‌کنم سعی می‌کنم به نحو احسن کار را انجام بدهم.»
۱۰:۱۰ - ۲۸ اسفند ۱۳۹۵
وانانیوز| علی انصاریان معتقد است که تیم برانکو ایوانکوویچ خوب موقعی مقابل الریان باخت چون جای جبران دارد و می‌شود این شکست را در آینده جبران کرد.

از نظر او خیلی وقت‌ها باختن به آدم‌ها کمک می‌کند تا به موفقیت برسند و باخت مقابل الریان از همان باخت‌ها بود که در آینده به پرسپولیس کمک می‌کند.

اظهارات انصاریان را در ادامه می خوانید:

* پرسپولیس مقابل الریان شکست خورد. بازی را چطور دیدید؟‌

- آخرسالی آنقدر گرفتار هستم که باور کنید وقت نکردم بازی را تماشا کنم اما نتیجه خوبی نبود. اصلا نتیجه خوبی نيست... ای کاش حداقل با مساوی آخرین بازی سال را پشت سر می‌گذاشتیم. البته با این باخت هم اتفاق خاصی نیفتاده و می‌شود جبران کرد. پرسپولیس در زمانی باخت که جای جبران دارد. خیلی وقت‌ها باختن به آدم کمک می‌کند و این از همان باخت‌ها بود.

* پرسپولیس در خط دفاع مشکل دارد و سیدجلال تنها مدافع میانی تخصصی تیم است. در این رابطه چه صحبتی دارید؟‌

- متاسفانه پرسپولیس نیمکت خوبی ندارد و اگر نیمکت خوبی داشت این اتفاقات نمی‌افتاد. پرسپولیس لیگ را با همین شرایط تمام می‌کند اما در آسیا به مشکل می‌خورد.

* کی‌روش بازی پرسپولیس و الریان را در قطر از نزدیک تماشا کرد. فکر می‌کنی با برانکو آشتی کرده است؟‌

- به نظر من که اصلا مشکلی نیست. به هر حال بحث سلیقه‌ای است و موضوع را اینقدر سخت نکنیم. این حواشی اطراف آدم‌هاست که کار را سخت می‌کند. شاه می‌بخشد اما شاهقلی نمی‌بخشد. اگر اجازه بدهند آنها خودشان مشکل را حل می‌کنند الان هم که لیست تیم ملی اعلام شده و بازیکنان پرسپولیس دعوت شده‌اند و انگار مشکلات حل شده است.

* از پرسپولیس 95 راضی بودی؟‌

- تیم خیلی خوبی بود. تیم یکدستی که عالی فوتبال بازی کرد و شرایط خوبی هم دارد. پرسپولیس اگر همین مسیر را بتواند ادامه دهد در ایران قهرمان و در آسیا هم موفق خواهد بود.

* سال 95 برای خودت چطور گذشت؟‌

- خوب بود و به جز اتفاقات آخر سال که دایی خودم را از دست دادم در مجموع خوب بود. متاسفانه در این یکی، دو ماه آخر سال خیلی‌ها فوت شدند که اتفاقات بدی بود. امسال از آن سال‌هایی بود که همه دوست داشتند زود تمام شود چون خیلی اذیت‌مان کرد.

* در سال 95 از فعالیت‌های هنری که داشتی راضی بودی؟‌

- بله! سه تا از فیلم‌های من امسال بیرون آمد و سریال کیمیا هم پخش شد. بیشتر مواقع سال سر فیلمبرداری بودم و چند تا کار خوب از من پخش شد و راضی بودم.

* علی انصاریان فوتبالیست بهتری بود یا بازیگر بهتری است؟‌

- نمی‌دانم و در این مورد بقیه باید بگویند. من یک آدمی هستم که همیشه سعی می‌کنم کارم را به بهترین شکل انجام بدهم چه زمانی که فوتبال بازی می‌کردم و چه الان که فیلم بازی می‌کنم سعی می‌کنم به نحو احسن کار را انجام بدهم.

* کدامیک از این کارها حس بهتری به تو می‌دهد. فوتبال یا بازیگری؟‌

- در هر دو کار حالم خوب بوده،‌ مهم این است که حالم خوب باشد.

* مردم تو را همچنان به عنوان یک فوتبالیست می‌شناسند یا انصاریان را به عنوان یک هنرمند قبول کرده‌اند؟‌

- گذراندن این مسیر خیلی سخت بود اما با آن کنار آمدم. نسل جدید می‌گویند بازیگر اما قدیمی‌ها مرا به عنوان فوتبالیست می‌شناسند مهم این است که علی انصاریان را بشناسند. من این مسیر را طی کرده‌ام و راضی هستم و مردم هم همیشه به من لطف دارند.

منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری