اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۷۸۰۲۲
نخستین تمرین تیم ملی فوتیال از صبح امروز در زمین اصلی ورزشگاه آزادی آغاز شد.
۱۲:۰۸ - ۲۷ اسفند ۱۳۹۵
وانانیوز| تیم ملی فوتبال ایران که خود را برای دیدار با قطر و چین آماده می‌کند از ساعت 11 امروز اولین تمرین خود را در زمین اصلی ورزشگاه آزادی برگزار کرد.

* نخستین مورد مهم در تمرین امروز عدم حضور دستیاران ایرانی کی‌روش بود و بجز دو پزشکی ایرانی به تداراکان هیچکدام از اعضا و کادر ایرانی قبلی در تمرین حضور نداشتند.

* پژمان منتظری امروز نقش مترجم را بازی کرده و صحبت‌های کی‌روش را برای بازیکنان ترجمه می‌کرد و از سوی دن‌گاسپار مربی دروازه‌بان تیم ملی، دکتر دیگو بدنساز و فیزیوتراپ این تیم وظیفه کار با دروازه‌بان‌ها را برعهده گرفت.

* ملی‌پوشان امروز با پیراهن‌های سفید آدیداس به تمرین پرداختند.

* احسان پهلوان در تمرین غیاب بود و به جای او دانیال ماهینی بازیکن تازه دعوت شده با نیم ساعت با تاخیر به اردو رسید و به دویدن به دور زمین همراه با بدنساز تیم ملی مشغول شد.

* تمرین امروز ساعت 11 و با صحبت‌های مفصل کی‌روش برای بازیکنان که البته با ترجمه این صحبت‌ها توسط منتظری همراه بود آغاز شد و بعد از آن بازیکنان به بازی آقا وسط و پاسکاری‌های دو نفره مشغول شده و در ادامه کارهای تاکتیکی را انجام دادند.

*وریا غفوری به خاطر مصدومیت به صورت اختصاصی تمرین کرد.

*کی‌روش امروز با جدیت خاصی تمرینات را زیرنظر گرفته و در ادامه کمتر به صحبت پرداخت.

*تمام کارهای تمرینی امروز برعهده کروز بود که تحت نظارت کامل کی‌روش انجام شد.

*در ادامه و با حضور دروازه‌بان‌ها بازیکنان ابتدا به شوتزنی پرداخته و سپس به دو تیم سبز و نارنجی تقسیم شده و فوتبال درون گروهی بازی کردند.

تمرین امروز تیم ملی قرار بود پشت درهای بسته برگزار شود که اطلاع رسانی دیرهنگام عوامل مرتبط موجب شد تا فقط عده‌ای از خبرنگاران با هماهنگی دقیقه نودی به تمرین امروز تیم ملی راه پیدا کنند.

تیم ملی ایران فردا در دیداری تدارکاتی از ساعت 11 پشت درهای بسته به مصاف تیم عراق می‌روند.

انتهای پیام/

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری