اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۷۷۷۴۳
پرسپولیس در بازی قبلی خود در آسیا با درخشش وحید امیری و مهدی طارمی مقابل الوحده با نتیجه ۳ بر ۲ به برتری رسید و همین مساله باعث نگرانی قطری‌ها شده است.
۱۶:۱۰ - ۲۴ اسفند ۱۳۹۵
وانانیوز| پرسپولیس در بازی قبلی خود در آسیا با درخشش وحید امیری و مهدی طارمی مقابل الوحده با نتیجه ۳ بر ۲ به برتری رسید و همین مساله باعث نگرانی قطری‌ها شده است. نشریه «استاد الدوحه» در شماره امروز خود در گزارشی به عملکرد مهدی طارمی اشاره کرده و نوشته است: «بهترین بازیکن پرسپولیس مهدی طارمی است که بعد از ساسان انصاری با ۱۲ گل در رده دوم بهترین گلزنان لیگ ایران است.» (این ادعای استاد الدوحه درست نیست چرا که طارمی و انصاری در لیگ ایران ۱۳ گل به ثمر رسانده‌اند). پرسپولیس بازیکن گلزن دیگری به نام وحید امیری دارد که در لیگ ایران ۶ گل به ثمر رسانده است. در ادامه این گزارش آمده است: «طارمی از دو بازی خود در لیگ قهرمانان آسیا دو گل به ثمر رسانده است و باید مراقب این بازیکن بود؛ این چیزی است که خط دفاعی الریان آن را انجام خواهد داد.»
بخش دیگری از این گزارش هم به صحبت‌های گذشته برانکو اختصاص دارد. در این بخش با عنوان «برانکو و پرسپولیس از الریان می‌ترسند»، صحبت‌های سرمربی پرسپولیس درباره سختی کار در این گروه در مواجهه با الوحده، الهلال و الریان آمده است.
منبع: روزنامه ایران
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری