اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۷۷۵۵۰
پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت: پرسپولیس امسال با صلابت و با قدرت است و مثل زمانی که ما با استانکو قهرمانی‌های زیادی آوردیم بازی می‌کند.
۱۲:۵۵ - ۲۳ اسفند ۱۳۹۵
وانانیوز| رضا ترابیان در گفت‌وگویی،‌ در خصوص وضعیت پرسپولیس در آستانه بازی مقابل الریان قطر گفت: خدا را شکر وضعیت پرسپولیس خوب است و با توجه به نتایجی که این تیم گرفته همه امیدوار شده‌اند. از طرفی در نتیجه‌گیری ثبات خوبی دارد و برانکو یک تیم خوب و کامل ساخته که البته مردم هم از او انتظاری جز این ندارند. برانکو به خوبی جلوی حاشیه‌های پرسپولیس را بسته و اجازه نداده خللی در کار تیمی به وجود بیاید. من هم مثل همه پرسپولیسی‌ها به بازی فردا مقابل الریان امیدوار هستم و فکر می‌کنم آنها بتوانند روند خوبی که داشتند را ادامه دهند.

وی درباره تیم الریان قطر هم افزود: من سابقه بازی مقابل این تیم را دارم. آنها در حال حاضر تیم بسیار خوبی دارند اما موضوعی که وجود دارد این است که اکثر تیم‌های عربی به دنبال جنجال‌سازی و به حاشیه بردن بازی هستند تا تیم مقابل را از نظر روحی روانی به هم بریزند. به نظر من خوب است که بازیکنان پرسپولیس نسبت به این مسئله هشیار باشند و وارد این جنجال‌ها و حاشیه‌ها نشوند چون بازیکنان پرسپولیس از نظر فنی کاملا توانایی غلبه بر این تیم قطری را دارند. نتایج پرسپولیس به خوبی نشان دهنده وضعیت این تیم است و فکر می‌کنم که در بازی فردا اگر مشکل خاصی به وجود نیاید پرسپولیس برنده از زمین بیرون بیاید.

ترابیان در پاسخ به این سوال که آیا پرسپولیس می‌تواند از این گروه صعود کرده و حتی به مراحل بالاتر لیگ قهرمانان آسیا برود، اظهار داشت: به اعتقاد من پرسپولیس می‌تواند راحت از این گروه صعود کند و این موضوع ما را به آینده امیدوار کرده است اما باید این را در نظر داشت که پرسپولیس نیاز به دو سه بازیکن دیگر دارد تا تیم کاملی شود که البته من شنیده‌ام با بازیکنان فصل بعد توافقات نهایی صورت گرفته است. از طرفی با تقویت تیم و حفظ استخوان‌بندی پرسپولیس می‌تواند برای سال آینده هم نتایج خوبش را ادامه دهد و به مراحل بالای لیگ قهرمانان برسد.

این پیشکسوت پرسپولیس درباره ثباتی که بین بازیکنان این تیم وجود دارد و اکثر آنها سال بعد هم با این تیم قرارداد دارند خاطرنشان کرد: قطعا استخوان‌بندی تیم که حفظ شود شرایط خوب خواهد شد. فکر می‌کنم سروش رفیعی و کمال کامیابی‌نیا هم که بمانند پرسپولیس دیگر نیازی به بازیکن نداشته باشد. به هر حال این دو بازیکن هم می‌دانند که در ایران هیچ تیمی برای آنها بهتر از پرسپولیس نیست اما اگر بازیکنی بخواهد به خارج از کشور برود شرایط فرق می‌کند. پرسپولیس امسال بهترین شرایط خودش را طی می‌کند و با اضافه شدن دو سه بازیکن این تیم کامل خواهد شد. تیمی که برانکو ساخته به تیمی که ما در آن بازی می‌کردیم و در زمان استانکو قهرمانی‌های متعددی کسب کردیم خیلی شدید نزدیک است و پرسپولیس مثل آن دوران با صلابت بازی می‌کند.

ترابیان در پاسخ به این سوال که به نظر او کدام بازیکن یا بازیکنان می‌توانند در بازی با الریان ستاره شوند، اظهار داشت: سید جلال حسینی در خط دفاع نقطه قوت تیم است که با تجربه و عاقل بازی می‌کند. در کنار او محمد انصاری هم با وجود اینکه جوان است اما زوج خوبی در کنار سید جلال ساخته و در خط حمله هم مهدی طارمی و وحید امیری به خوبی با هم هماهنگ هستند. خوشبختانه فاصله بین دفاع و هافبک و هافبک و مهاجمان خیلی خوب است و می‌بینید که در هر بازی پرسپولیس موقعیت‌های تیمی خوبی درست می‌کند و نقطه قوت این تیم مسائل تیمی و روش بازی آن است.

وی در خصوص اینکه پرسپولیس در سال 95 از نظر او چطور بود، گفت: پرسپولیس شرایط خوبی داشت و شاید فقط بتوانم از بازی اخیر پرسپولیس مقابل استقلال انتقاد کنم چرا که من از برانکو انتظار بیشتری در این بازی داشتم چون او فوتبال ایران را خوب می‌شناسد و شرایط دربی را درک می‌کند. در آن بازی اما پرسپولیس 95 دقیقه یک شکل بازی کرد و روش بازی اشتباه بود که شاید اگر شکل بازی تغییر می‌کرد پرسپولیس می‌توانست نتیجه بگیرد. البته قبول دارم که برای هر تیمی در هر جای دنیا یکی دو باخت به وجود می آید چون شاید فشردگی بازی‌ها یا خستگی بازیکنان وجود داشته باشد اما باخت پرسپولیس مقابل استقلال جزو اتفاقات فوتبالی یا خستگی نبود و پرسپولیس نباید به خاطر نبود کمبود نیرو اینقدر لطمه بخورد. در کل نمره پرسپولیس در سال 95 نمره خوبی است.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری