اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۷۷۳۵۰
سرمربی تیم خیبرخرم‌آباد گفت: بازیکنان تیم ما به دلیل مشکلات فراوان مالی در شرایط بد روحی قرار دارند.
۰۳:۴۵ - ۲۲ اسفند ۱۳۹۵
وانانیوز| داوود حقدوست در مورد بازی تیمش مقابل فجرشهید سپاسی شیراز در هفته بیست و هشتم لیگ دسته اول گفت: فجرسپاسی از تیم‌های خوب و ریشه‌دار ایران است و تیم ما هم تاکنون با توجه به وضعیت مالی که داشته توانسته عملکرد خوبی داشته باشد.

وی ادامه داد: ما در این بازی، بازیکن مصدوم و محروم نداریم و تنها مشکلی که تیم دارد از نظر مالی است که در وضعیت بدی به سر می‌بریم. بازیکنان خیبر به خاطر عشق و علاقه که به استان لرستان دارند در بدو ورود به باشگاه بدون قرارداد وارد شدند و این بازیکنان فقط حقوق ماهیانه دریافت می‌کنند که الان نزدیک به 10ماه است که ریالی دریافت نکرده‌اند. همین موضوع باعث شده که در وضعیت روحی نامساعدی به سر ببرند. مگر اینکه مسئولان استان و باشگاه قبل از بازی حداقل مقداری از حقوق ماهیانه این بچه‌ها را پرداخت کنند. 

حقدوست همچنین با توجه به وضعیت مالی باشگاه در مورد هزینه‌های سفر این تیم به دیگر استان‌ها جهت برگزاری مسابقات گفت: تاکنون با حمایت استاندار استان لرستان جناب مهندس هوشنگ بازوند توانسته‌ایم این بازی‌ها را انجام دهیم.

وی در پایان درخواستی از مسئولان باشگاه داشت، خطاب به آنها تاکید کرد: همانطور که در شب عید به فکر زن و بچه‌های خود هستید، به فکر زن و بچه‌های تیم هم باشید. چون این بچه‌ها با تمام وجود برای تیم زحمت کشیدند.

انتهای پیام/ر
منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری