اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۷۷۳۴۲
پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت:‌ در سرما و گرما کار کردیم و الان حق و حقوق خودمان را می‌خواهیم اما طاهری پاسخگو نیست و آنها احساس می‌کنند فقط خودشان در این باشگاه حضور داشته‌اند.
۲۳:۵۰ - ۲۱ اسفند ۱۳۹۵
وانانیوز| مرتضی فنونی‌زاده در گفت‌وگویی، در خصوص طلب تعدادی از پیشکسوتان باشگاه پرسپولیس که به عنوان مربیان پایه در این باشگاه فعالیت می‌کردند اما با وجود در دست داشتن حکم کمیته انضباطی هنوز نتوانسته‌اند حقوق خود را از این باشگاه دریافت کنند، گفت: همه ما پرسپولیسی‌ها از زحمات برانکو و بازیکنان ممنون هستیم که تیم خوبی ساخته‌اند و از نتایج این تیم لذت می‌بریم، اما قصد نداشتیم در این برهه که تیم نتایج خوبی می‌گیرد خدای‌ناکرده بخواهیم حاشیه درست کنیم، اما چند سال است که از باشگاه پرسپولیس طلب داریم و در این مدت هیچ کس پاسخگوی ما نبوده به‌طوری‌که در نهایت مجبور شدیم به کمیته انضباطی شکایت کنیم، البته باور کنید طلب ما اصلاً زیاد نیست و حالا که باشگاه اسپانسر دارد و پول خوبی هم به دست آورده، امیدوار هستیم که پول ما را هم بدهند، البته فکر نکنید به پولی که هواداران به حساب باشگاه می‌ریزند چشمداشت داریم، اما امیدوارم هواداران خودشان را جای ما بگذارند و ببینند در این شب عیدی که همه برای رفاه خانواده‌شان تلاش می‌کنند ما هم این حق را داریم که به حقوق خودمان برسیم؛ چراکه بیش از 10 بار به باشگاه مراجعه کردیم تا مسالمت‌آمیز حق و حقوق خودمان را بگیریم و نیاز به صدقه یا پول زور هم نداریم.

وی ادامه داد: ما در سرما و گرما کار کردیم تا بچه‌های این مملکت فوتبالیست شوند و الان فقط حق‌مان را می‌خواهیم و پول دیگری نمی‌خواهیم، حتی برای رسیدن به پول خودمان وکیل هم گرفته‌ایم، اما متأسفانه طاهری به وکیل ما گفته که کارهای واجب‌تر از پیشکسوتان دارد و من واقعاً نمی‌دانم که دادن حق و حقوق پیشکسوتی که سال‌ها در این تیم زحمت کشیده و درآمدی به‌جز فوتبال ندارد، آیا نباید به پول و حق و حقوقش برسد یا نه؟ فردا ما پیشکسوتان ابتدا به باشگاه می‌رویم تا ببینیم که آیا پول ما را می‌دهند یا نه. اگر دادند که هیچ، اما اگر ندادند مستقیماً به وزارت ورزش خواهیم رفت تا با جناب سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان دیدار کرده و حرف‌هایمان را بزنیم؛ چراکه بالاخره یکی باید باشد که به حرف ما و دردودل‌هایمان گوش بدهد.

فنونی‌زاده با انتقاد از عملکرد طاهری و همکارانش در باشگاه پرسپولیس، اظهار داشت:‌ متأسفانه طاهری و دارودسته‌اش فکر می‌کنند فقط خودشان در پرسپولیس بوده‌اند. این درحالی است که ما بازیکنان دهه 60 سال‌ها جان کندیم تا پرسپولیس جام و قهرمانی بیاورد. زمانی که محمد پنجعلی در باشگاه بود از پیشکسوتان دهه 60 به‌خوبی استفاده می‌کرد، اما الان کسانی در تیم‌های پایه پرسپولیس کار می‌کنند که برخی از آنها حتی یک روز هم لباس این تیم را نپوشیده است. از طرفی تیم پایه پرسپولیس در این سال‌ها هیچ خروجی نداشته است و فقط باز‌ی‌های دربی کمی سروصدا می‌کند والا شما اگر به جدول مسابقات نگاه کنید، می‌بینید که هر سال یا سایپا قهرمان می‌شود و یا پیکان یا مقاومت، اما به‌طورمثال خود من بازیکنانی نظیر محمد رحمتی یا حمید طاهرخانی را به فوتبال معرفی کرده‌ام.

این پیشکسوت پرسپولیس در ادامه خاطرنشان کرد: زمان سردار رویانیان و با کمک حمید استیلی من و ضیا عربشاهی به عنوان استعدادیاب به همه جای ایران سر زدیم و سعی می‌کردیم بازیکنان مستعد را انتخاب کنیم آن‌هم در حالی که در آن زمان پول زیادی در باشگاه نبود، اما الان همراه اول و همراه دوم به عنوان اسپانسر در پرسپولیس کار می‌کنند!

وی در ادامه گفت‌وگویی، افزود: متأسفانه مشکلات زیادی در پرسپولیس وجود دارد اما به خاطر نتیجه‌گیری پرسپولیس در لیگ برتر خیلی از این مشکلات پنهان شده است و کسی آنها را نمی‌بیند. دوست دارم که هواداران بدانند که ما خدای‌ناکرده قصد حاشیه‌سازی برای پرسپولیس را نداریم اما آنها خودشان را جای ما بگذارند چون در این شب عید ما روی پول‌هایمان حساب کرده‌ایم. ما هم زن و بچه داریم و الان حق و حقوق خودمان را می‌خواهیم. جالب اینجاست که به کمیته انضباطی هم شکایت کرده‌ایم و رأی هم گرفتیم اما طاهری توجهی به این مسائل نمی‌کند. تا الان هم دندان روی جگر گذاشته‌ایم اما مدیران پرسپولیس قصد دادن پول‌های ما را ندارند. به همین دلیل همراه با رحیم یوسفی، بهروز سلطانی، سعید نعیم‌آبادی، دکتر قربانی، حمید مطهری و نجم‌الدین بخشی ابتدا به باشگاه می‌رویم و اگر پول‌مان را دادند که خدا خیرشان بدهد اما اگر این اتفاق نیفتاد، مطمئناً به دیدار وزیر می‌رویم تا گلایه‌های‌مان را از طاهری عنوان کنیم.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری