اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۷۷۱۱۲
تیراندازان برتر مسابقات آزاد زمستانی تفنگ و تپانچه بادی مشخص شدند.
۱۵:۱۵ - ۲۰ اسفند ۱۳۹۵
وانانیوز| در حالی اولین فینال رقابتهای مرحله نهایی مسابقات آزاد زمستانی سلاح های بادی در بخش بانوان امروز پیگیری شد که در مرحله مقدماتی تفنگ بادی نوجوانان و جوانان 21 تیرانداز با یکدیگر به رقابت پرداختند.

در ادامه بعد از برگزاری مرحله مقدماتی 8 تیرانداز راهی فینال شدند که در نهایت، فاطمه قدرت آبادی از سمنان اول شد. لعیا محمدی از کرمانشاه و نیز زهره صادقی از یزد عناوین دوم و سوم را کسب کردند.

سامیه یاسی از کردستان، فائزه امامی از تهران، حانیه کانطوری از قزوین، فائزه نصیرزاده از گیلان و شیدا انتشاری از اصفهان چهارم تا هشتم شدند.

این مسابقات درحالی در رشته تپانچه بانوان بزرگسال پیگیری شد که در مرحله مقدماتی 40 ورزشکار دست به سلاح شدند که در پایان از میان 8 ورزشکار راه یافته به فینال، هانیه رستمیان تیرانداز شایسته کشورمان از مازندران به مقام قهرمانی و مینا قربانی از همدان به نایب قهرمانی رسیدند. همچنین سارا میرابی از تهران سوم شد.

مریم خوانساریان از تهران، گلنوش سبقت الهی از اصفهان، زینب طوماری از گیلان، مژگان عبدالهی از اصفهان و بهناز غلامی از تهران به ترتیب چهارم تا هشتم شدند.

سومین فینال این رقابتها در رشته تفنگ بانوان جوان به پایان رسید و پس از آرمینا صادقیان تیرانداز ارزنده کشورمان از استان ایلام به مدال طلا دست یافت.

در مرحله مقدماتی 35 تیرانداز در خط آتش قرار گرفتند که در فینال مریم شفیعی پور از تهران و شیلا مدرسی از آذر بایجان غربی با غلبه بر رقبای خود در جایگاه های دوم و سوم ایستادند.

بر این اساس، نگار عزت پناه از ایلام، مهسا رضائیان از تهران، زینب جعفری از تهران، درسا رحمتی از تهران و سیده رویا صبحخیز از قم به ترتیب چهارم تا هشتم شدند.

همچنین آخرین فینال مرحله نهایی مسابقات آزاد زمستانی سلاح های بادی در حالی دنبال شد که در رشته تفنگ بادی بانوان بزرگسال 29 تیرانداز حضور داشتند.

با برگزاری آخرین فینال این رقابتها، نرجس امام قلی نژاد از تهران با غلبه بر حریفان خود در مکان اول ایستاد و زهرا بزرگی از تهران و حسنی توتونچی از خوزستان به ترتیب توانستند با پشت سرگذاشتن حریفان خود در مکان های دوم و سوم بایستند

پس از اعلام نتایج نهایی الهه احمدی از تهران، صفیه صحراگرد از خراسان رضوی، مه لقا جام بزرگ از همدان، نسا پاریاب از ایلام و مریم زابلی زاده از تهران به ترتیب چهارم تا هشتم شدند.

مرحله نهایی مسابقات آزاد زمستانی سلاح های بادی در دو بخش آقایان و بانوان 19 و 20 اسفندماه در سالن 80 خط مجموعه ورزشی آزادی برگزار می شود.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری