اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۷۷۰۲۷
سرمربی ماشین سازی در پایان بازی با نفت آبادان گفت: استرس در میان برخی بازیکنان مانع گلزنی ما می‌شود.
۱۸:۵۰ - ۱۹ اسفند ۱۳۹۵
وانانیوز| فرهاد کاظمی در نشست خبری بعد از برد نفت آبادان اظهار داشت: با شرایطی که به وجود آمده بود و مصدومیت گردانی، با کمبود بازیکن مواجه بودیم. نفت امروز سرحال تر از بازی های گذشده بود و بهتر بازی کرد..

وی ادامه داد: متاسفانه باز هم گلزنان ما کم دقتی کردند و مشکل ساز شدند.یکی دو بازیکن ما بی تفاوت بودند. از 10 موقیعت ایجاد شده 8 مورد را از دست می‌دهیم و این برای تیم لیگ برتی خوب نیست.

سرمربی ماشین‌سازی عنوان کرد: ما امروز مزد زحمات‌مان را گرفتیم و این برد عیدی به هواداران در آستانه سال جدید بود. امیدوارم تماشاگران در بازی‌های بعدی بیشتر به ورزشگاه بیایند. می‌خواهم تمام تبریزی‌ها دست به دست هم بدهند تا ماشین‌سازی در لیگ برتر باقی بماند.

وی در پاسخ به این سوال که به نظر می‌رسد بازیکنانتان در زمین استرس دارند، گفت: باید این استرس را از تیم دور کنیم. همین موضوع اجازه نمی‌دهد که بازیکنان ما در محوطه جریمه توپ‌های خود را وارد دروازه کنند.

کاظمی در مورد تعویض پیام صادقیان در نیمه دوم گفت: پیام صادقیان را به عنوان یک طراح و گلزن قبول دارم. در نیمه دوم به بازیکنی احتیاج داشتیم که توپ را در زمین حریف حفظ و موقعیت‌سازی کند اما وقتی گل نمی‌زنند باید بیشتر کار کنند. تعویض صادقیان تاکتیکی بود.

سرمربی ماشین‌سازی عنوان کرد: 2 گلر جوان داریم و باید در شرایط فعلی با داشته‌هایمان صحبت کنیم. باید به بازیکنان جوانتر فرصت میدان بدهیم. امروز علی‌عسگر در خط دفاعی بهترین بازی دوران فوتبالی خودش را انجام داد. امین حاج‌محمدی هم از دقیقه 30 با بینی شکسته در زمین حضور داشت.

وی تأکید کرد: به بازیکنانم گفته بودم که اگر ما 2 بر صفر هم ببریم این برایمان شکست است،حتما باید 3 بر صفر ببریم.

کاظمی در مورد اینکه گفته می‌شد تیمش شما مشکل آنالیز دارد، گفت: اصلا این طور نیست. ما 3 آنالیزور داریم اما شما ببینید که امروز تیم ما چه مشکلی داشت که کمک‌مربی یا آنالیزور آن را حل کند. این سوال‌ها حاشیه‌ای است. روزی که به ماشین‌سازی آمدم مگر من به مربیان تیم گفتم که بروند.

وی ادامه داد: شما از کجا می‌دانید ما آنالیزور نداریم؟ ارژنگی با ما کار می‌کند اما مگر یک آنالیزور چقدر تأثیر دارد؛ نهایتا یک یا 2 درصد. آنالیز یعنی غیرت، روح، روان و شجاعت. اگر 6 کمک‌مربی به تیم بیاورند به چه دردی می‌خورد.

کاظمی در پایان در مورد برنامه تیمش در تعطیلات گفت: تا سوم فروردین تمریناتمان تعطیل است و پس از آن برای دیدار با پیکان آماده خواهیم شد. باید سیستم‌های دفاعی و هجومی را کار کنیم. نیاز به حریف تدارکاتی داریم و برای بهتر شدن باید بیشتر بازی کنیم.

انتهای پیام/ر

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری