اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۷۶۷۹۰
در روزهای ابتدایی امسال علی اکبر طاهری تصمیم گرفت قرارداد برانکو را برای دو فصل دیگر تمدید کند و خبر این اتفاق خیلی زود رسمی و رسانه‌ای شد.
۰۳:۲۹ - ۱۸ اسفند ۱۳۹۵
وانانیوز| در روزهای ابتدایی امسال علی اکبر طاهری تصمیم گرفت قرارداد برانکو را برای دو فصل دیگر تمدید کند و خبر این اتفاق خیلی زود رسمی و رسانه‌ای شد.البته طاهری این پروژه را از چند ماه قبل از عملی شدن آن در میانه فروردین 95 استارت زده بود و با گرفتن تایید اعضای هیات مدیره این اتفاق رخ داد.با تمدید قرارداد، برانکو برای فصل بعد نیز در اختیار پرسپولیس خواهد بود و می‌تواند پرسپولیس را در لیگ هفدهم هدایت کند و البته در صورت صعود به مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان بالای سر تیم خود باشد.
با این حال چندی است صحبت از تمدید قرارداد برانکو با پرسپولیس است و حتی گفته شده در جلسه اخیر هیات مدیره در این باره صحبت شده است.
خود برانکو دیروز در مصاحبه‌اش تاکید کرد یک سال دیگر با پرسپولیس قرارداد دارد اما محمد زادمهر، عضو هیات مدیره پرسپولیس ضمن امیدواری به نهایی شدن این مساله گفته 90 درصد این اتفاق عملی شده است.به نظر می‌رسد پرسپولیس قصد دارد قرارداد برانکو را برای دو سال بعد تمدید کند و این مربی به فکر چهارمین سال حضورش در پرسپولیس باشد. اتفاقی که باورش در فوتبال ایران کمی سخت به نظر می‌رسد.
منبع: روزنامه ایران
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری