اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۷۶۱۰۳
رامین رضاییان بدجوری مورد غضب برانکو قرار گرفته که به نظر می‌رسد این مساله به خاطر تعدد بی‌انضباطی‌های شماره 27 در این فصل بوده است.
۰۲:۳۹ - ۱۴ اسفند ۱۳۹۵
وانانیوز| رامین رضاییان بدجوری مورد غضب برانکو قرار گرفته که به نظر می‌رسد این مساله به خاطر تعدد بی‌انضباطی‌های شماره 27 در این فصل بوده است. جدا از اتفاقی که در دبی بین رضاییان و علیپور افتاد این بازیکن در چند ماه گذشته طی مواردی متعدد با همبازیان خود درگیر شده بود.
اولین مورد از رفتارهای عجیب رضاییان در تمرینات و اردوهای پرسپولیس به درگیری او با محسن مسلمان در ورزشگاه شهید کاظمی برمی‌گردد. در یک صحنه رضاییان برخورد تند و عجیبی با مسلمان انجام می‌دهد که این موضوع واکنش مسلمان را در پی دارد اما کریم باقری به‌موقع وارد عمل شده و اجازه نمی‌دهد که تنش بین این دو بازیکن بالا بگیرد. در این مورد برانکو موضع خاصی نمی‌گیرد چون از نظر او کریم باقری به‌خوبی این اتفاق را مدیریت کرده و نیاز به ورود سرمربی کروات به این موضوع احساس نمی‌شود، هرچند که رضاییان شروع‌کننده این ماجرا بود.
مورد دوم به زمانی برمی‌گردد که او از ناحیه بازیکنی مثل فرشاد احمدزاده احساس خطر می‌کند و اینکه شاید جایش را در ترکیب تنگ کند. رضاییان با احمدزاده دو بار درگیر می‌شود که دست‌برقضا هر دو بار هم توسط شماره 27 این ماجراها کلید می‌خورد. یک بار در ورزشگاه شهید کاظمی و یک بار دیگر هم در زمین شماره دو ورزشگاه آزادی این اتفاق رخ می‌دهد تا سابقه درگیری رضاییان و احمدزاده به 2بار برسد. کریم باقری در این ماجرا هم ورود می‌کند و هر دو بازیکن را از تمرین بیرون می‌کند. برانکو هم که می‌بیند کمک ایرانی‌اش به‌خوبی از پس ماجرا برآمده، خود را وارد این تنش نمی‌کند.
در یکی دیگر از تمرینات پرسپولیس این‌بار سروش رفیعی مورد برخورد رامین رضاییان قرار می‌گیرد و در تمرین رضاییان با مشت ضربه محکمی به رفیعی می‌زند اما رفیعی که از این برخورد عصبانی شده و قصد برخورد با رضاییان را دارد با این پاسخ بازیکن شماره 27 روبه‌رو می‌شود که «چیز خاصی نیست، تمرین است.»
صادق محرمی که خیلی‌ها به‌درستی از او به‌عنوان پدیده امسال پرسپولیس نام می‌برند هم از گزند برخوردهای عجیب رضاییان در امان نبوده است. رامین رضاییان در دبی و عمان بارها تکل‌های محکمی روی پای این بازیکن می‌رود و برخوردهایی با او انجام می‌دهد که کسانی که این صحنه را دیده‌اند معتقدند شاید رضاییان از ترس اینکه محرمی جای او را بگیرد، چنین برخوردهایی انجام می‌دهد.
منبع: روزنامه ایران
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری