اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۷۵۸۵۵
سرمربی تیم فوتسال گیتی‌پسند گفت: بازی حساس مقابل حفاری اهواز پیش‌روی داریم، اما امیدواریم در اهواز جشن قهرمانی را بگیریم.
۰۳:۵۶ - ۱۲ اسفند ۱۳۹۵
وانانیوز|  رضا لک، سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند در آستانه مسابقه حساس تیمش مقابل حفاری اهواز در ادامه مسابقات لیگ برتر اظهار داشت: همانطور که گفتید ما روز جمعه یک بازی سختی روبه‌روی تیم حفاری داریم و تیم حفاری یکی از تیم‌های خوب لیگ است که هفته‌های اخیر هم نتایج خوبی گرفته است. با توجه به شرایطی که در جدول وجود دارد اگر بتوانیم در دو بازی اخیر سه امتیاز کسب کنیم قهرمان می‌شویم و امیدوارم که این  اتفاق در اهواز صورت گیرد و ما با یک بازی خوب جشن قهرمانی را در اهواز برگزار کنیم. 

وی در واکنش به این سوال که در صورت قهرمانی آیا فصل بعد هم در تیم گیتی پسند حضور خواهید داشت، گفت: قرارداد من با این تیم یک و نیم ساله بوده که از نیم فصل دوم سال گذشته به این تیم آمدم و الان هم با تلاشی که مجموعه مدیران و بازیکنان داشتند به قهرمانی لیگ نزدیک هستیم. باید ببینم که این تیم به آنچه که حقش که همان قهرمانی است می‌رسد و در صورت وجود داشتن شرایط با مدیران باشگاه به توافقی برسیم.

مهدی جاوید، بهترین گلزن مسابقات لیگ برتر با سرمربی گیتی پسند دچار اختلاف نظرهایی شده و در هفته گذشته نیز جایی در ترکیب این تیم نداشته است، لک درباره آخرین وضعیت جاوید در ترکیب تیمش تاکید کرد: جاوید در اختیار باشگاه است و تعیین تکلیف نهایی با باشگاه است. امروز هم مقرر شده با برگزاری یک جلسه در باشگاه به وضعیت جاوید رسیدگی شود.

وی در مورد وضعیت تیم ملی فوتسال ایران با سرمربیگری ناظم‌الشریعه نیز خاطرنشان کرد: فوتبال ما در سال 95 نتایج خوبی را کسب کرده که سومی دنیا بوده و از زمان ناظم‌الشریعه هم یک قهرمانی آسیا و یک سومی دنیا را داشتیم که این نتایج خیلی ارزشمند است. امیدوارم با توجه به پول‌هایی که در لیگ و همچنین بازیکنان خوبی که وجود دارد و با شناختی که از ناظم‌الشریعه و همکارانش دارم بازیکنان خوبی را انتخاب کند تا تیم ملی قدرتمندی داشته باشیم.

وی همچنین در رابطه با عملکرد فدراسیون و لیگ برتر فوتسال اظهار کرد: لیگ 95 لیگ بسیار سختی بود به خصوص بعد از جام جهانی که انگیزه‌های زیادی برای تیم‌ها و بازیکنان به وجود آورد و پیشنهاد من به فدراسیون الان که در انتهای لیگ هستیم فدراسیون باید برنامه‌ریزی لازم در رابطه با تاریخ مسابقات و شروع بازی‌های سال قبل را اعلام نماید که تیم‌ها از همین الان بتوانند برنامه‌ریزی کنند و برای سال آینده تیمی نباشد که بدون برنامه‌ریزی و بدنسازی وارد لیگ شود.

انتهای پیام/ر
منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری