اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۷۵۶۵۹
مربی موقت لسترسیتی در خصوص پیروزی شیرین شب گذشته مقابل لیورپول اظهار داشت: انتقادها دردآور است و به این علت آتش نهان بازیکنان زبانه کشید.
۱۷:۳۰ - ۱۰ اسفند ۱۳۹۵
وانانیوز| شب گذشته در چارچوب هفته بیست و ششم لیگ جزیره لسترسیتی میزبان لیورپول قرار گرفت.

آبی‌ها که با برکناری کلودیو رانیری شرایط خوبی نداشتند اما توانستند با ارائه یک بازی جنگنده و زیبا به مانند فصل پیش خود، لیورپول را 3 بر یک شکست دهند.

کریگ شکسپیر، دستیار رانیری که با برکناری او، هدایت موقت روباه‌ها را به عهده گرفت اظهار داشت: انتقادها بسیار دردآور است و به همین علت آتش نهان بازیکنان به این شکل زبانه کشید. آنها خود را به خاطر عملکردشان گناه‌کار می‌دانند و توانستند با این تنیجه به آینده امیدوار شوند.

وی ادامه داد: ما برای پاسخ به چیزهای غیرمنصفانه‌ای که در رسانه‌ها منتشر شد به میدان آمدیم. دیدید که چگونه مردان لستر واکنش نشان دادند. ما با هم صحبت کرده و که باید همدلی و اتحاد خود را در این دیدار نشان دهیم. هواداران فوق‌العاده بودند و پشت سر ما ایستادند.

مربی موقت لستر اضافه کرد: می‌دانم که رانیری از شرایط فوتبال مطلع است. هم پنج‌شنبه و هم جمعه به این جمله را تکرار کرد که فوتبال همین است. ما به مانند بازی با من‌سیتی توانایی خود را نشان دادیم اما هنوز کافی نیست و باید به این روند ادامه دهیم.

روباه‌ها با این پیروزی 24 امتیازی شده و با 2 پله صعود به رتبه چهاردهم رسیدند.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری