اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۷۵۲۷۲
هافبک تیم فوتبال سپاهان معتقد است تیم استقلال می تواند به مرحله بعدی لیگ قهرمانان صعود کند.
۲۰:۵۰ - ۰۸ اسفند ۱۳۹۵
وانانیوز| سرور جباروف هافبک تیم ملی ازبکستان که به دلیل محرومیت استقلال به سپاهان رفته است معتقد است که استقلال می‌تواند لوکوموتیو را شکست دهد. جپاروف اعتقاد دارد استقلال خیلی مفت به الاهلی باخت.وی در ابتدا در خصوص اینکه آیا پیگیر وضعیت استقلال هست یا خیر گفت: من نتایج استقلال را پیگیری می‌کنم و حتی از پیروزی این تیم در دربی خوشحال شدم. بعد از آن هر دو بازی استقلال و پرسپولیس مقابل رقبایشان در هفته اول لیگ قهرمانان آسیا دیدم و هر دو تیم در این هفته کار سختی مقابل حریفان اماراتی و عربستانی داشتند. امیدوارم شرایط فراهم شود تا بتوانم در فصل آینده استقلال را در این رقابت‌ها همراهی کنم.

 

هافبک استقلال که به صورت قرضی به سپاهان رفته است افزود: واقعاً استقلال در این بازی مفت باخت و نباید این شکست برای این تیم اتفاق می‌افتاد و حداقل می‌توانست یک مساوی بگیرد. معتقدم استقلال قوی‌ترین تیم گروهش محسوب می‌شود و امیدوارم بتواند به جمع 8 تیم برود تا بتوانم فصل آینده در ادامه رقابت‌ها این تیم را همراهی کرده و با قهرمانی با استقلال در آسیا بتوانم یک جام آسیایی را در کارنامه‌ام به ثبت برسانم. من با وجود اینکه دو بار بهترین بازیکن آسیا شدم اما هیچ جام قهرمانی در آسیا ندارم و امیدوارم این اتفاق با استقلال رقم بخورد.

 

جپاروف در پاسخ به این سوال که ایا آبی‌پوشان می‌توانند لوکوموتیو را شکست دهند گفت:  مطمئن باشید استقلال این بازی را می‌برد و می‌تواند به راحتی به مرحله بعدی صعود کند. باز هم تأکید می‌کنم  لحظه‌شماری می‌کنم تا استقلال به جمع 8 تیم برتر برسد و من هم زودتر به استقلال برگردم و این تیم را همراهی کنم.

منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
نظرات بینندگان
زین العابدین مقصودلو
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۰۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۱:۴۶
انشاء اله با پیراهن استقلال قهرمان شوید
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری