اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۷۴۳۱۵
ملی‌پوش کایاک ایران می‌گوید در حال حاضر دغدغه ورزشکاران تمرین است تا در بازی‌های آسیایی نتیجه خوبی بگیرند.
۰۴:۱۰ - ۰۲ اسفند ۱۳۹۵
وانانیوز| علی آقامیرزایی در گفت‌وگویی، درباره برنامه‌های سال آینده ملی‌پوشان اظهار داشت: سال آینده کاپ جهانی و مسابقات آسیایی را پیش رو داریم. به دلیل مشکلات مالی متاسفانه امسال به اردوی برون‌مرزی نرفتیم اما با تمام تلاشی که رئیس فدراسیون داشت به قشم رفتیم و در آنجا اردو برگزار کردیم.

وی افزود: 20 روز در قشم اردو داشتیم. امیدواریم برای زمستان سال آینده به اردوی مرزی رفته و با کشورهای اروپایی اردوی مشترک برگزار کنیم. البته اردوها در ایران به صورت مستمر برگزار می‌شود. فعلا مشکل خاصی نداریم و امکانات و غذا مناسب است.

ملی‌پوش کایاک ایران در پاسخ به این سوال که نداشتن اردوی برون‌مرزی در روند تمرینات شما تاثیر منفی نمی‌گذارد، خاطرنشان کرد: اردوهای برون‌مرزی قطعا تاثیرات مثبتی روی رکوردهای ما دارد، اما تعداد ورزشکارانی که در اردو هستند زیاد است و حمایت هم سخت است، با این وجود رئیس فدراسیون تلاش می‌کند تا تمرینات ما به خوبی برگزار شود.

آقامیرزایی در پاسخ به این سوال که برخی ورزشکاران از قایق‌های قدیمی گله دارند، یادآور شد: یک سری قایق وارد ایران شد که در دست ورزشکاران برتر است. برخی از قایق‌ها هم قدیمی شده که روی تمرینات ورزشکاران تاثیر می‌گذارد، اما قرار است این مشکل هم به زودی حل شود. 

وی در پاسخ به سوال دیگر، مبنی بر اینکه از نظر مالی و حقوقی مشکلی ندارید، تصریح کرد: مشکلی نداریم، البته حقوق ما هر 2 ماه یک بار پرداخت می‌شود. ماهی یک میلیون تومان برای ورزشکار حرفه‌ای زیاد نیست، اما باز هم زندگی را می‌چرخانیم. این اندازه در حد فدراسیون است و ما هم زیاد به این موضوع فکر نمی‌کنیم. دغدغه ما تمرین است تا در بازی‌های آسیایی نتایج خوبی بگیریم.

انتهای پیام/س
منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
برچسب ها: قایقرانی
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری