اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۷۴۱۸۲
کاپیتان سابق پرسپولیس معتقد است که عربستانی‌ها شیطنت کردند تا تیم برانکو در کشور ثالث از الهلال میزبانی کند.
۱۱:۳۰ - ۰۱ اسفند ۱۳۹۵
وانانیوز| حسین عبدی می گوید عربستانی ها به خوبی از قدرت و فشاری که تماشاگران ایرانی به حریفان می‌آورند اطلاع دارند و ترجیح می‌دهند در خارج از ایران با تیم‌های ما بازی کنند.

 

اظهارات عبدی را در ادامه می خوانید:

 

* در آستانه بازی با الهلال عربستان در لیگ قهرمانان آسیا اوضاع پرسپولیس را چطور می‌بینید؟

- پرسپولیس اگر همه بازیکنانش را در اختیار داشته باشد اوضاع خوبی دارد. نوع بازی پرسپولیس به شکلی است که تملک بازی را در اختیار دارند و می‌توانند بازی را اداره کنند. چیزی که خیلی ناراحت‌کننده است و به نظر من به‌خاطر شیطنت عربستانی‌ها بود بازی در کشور ثالث است تا ما از نعمت تماشاگران برخوردار نباشیم اما بقیه مسایل خوب است و نسبت به چیزهای دیگر دغدغه خاطر نداریم.

 

* تا چه زمانی باید در کشور ثالث از تیم‌های عربستانی میزبانی کنیم؟

- تا زمانی‌که روابط ایران و عربستان درست نشود و این گروکشی‌ها باشد شرایط همین است. این کار هم از نظر هزینه و هم تماشاگر به ضرر ماست. بحث مالی یک طرف ماجراست اما بحث مهم‌تر تماشاگر است چون تماشاگران ما فشار فوق‌العاده‌ای به حریفان خارجی وارد می‌کنند.

 

* چه شناختی از الهلال عربستان دارید؟

- من هم در زمان بازیگری زیاد مقابل الهلال بازی کردم  و آنها را بردیم و به فینال جام در جام آسیا رسیدیم و هم در زمان مربیگری خیلی آنها را زیر نظر داشتیم و رصد می‌کردیم چون به این فکر می‌کردیم که اگر به آنها بخوریم چکار کنیم. الهلال تیم ریشه‌داری است و بازیکنان خوبی دارد و برای رسیدن به رده‌های بالاتر لیگ قهرمانان آسیا فکر می‌کند چون آنها قبلا جزو چهار تیم آسیا هم بوده‌اند. الهلال را نباید دست کم گرفت چون بازیکنان خوب و ملی‌پوشی دارد. به نظرم باید یک بازی پرهیجان و تماشاگرپسندی را شاهد باشیم.

 

* پرسپولیس توانایی بردن الهلال عربستان را دارد؟

- مطمئنا دارد. الان فقط و فقط نگرانی در پرسپولیس به خاطر برخی پست‌هاست که یا در پست غیرتخصصی بازی می‌کنند یا جایگزین مناسب ندارند مثلا در هافبک دفاعی، دفاع چپ یا دفاع وسط اگر بازیکنان مصدوم یا محروم شوند مجبور هستند از بازیکنان غیرتخصصی استفاده کنند. البته آنها سعی و تلاش خودشان را می‌کنند اما اگر نتوانند خوب بازی کنند باید چکار کرد؟ اگر بازیکنان جایگزین خوبی داشته باشیم در آسیا به راحتی می‌توانیم نتیجه بگیریم. باید به این مساله خوب فکر کرد و جایگزین‌های مناسب پیدا کرد. چون آسیا یک بحث است و لیگ یک بحث دیگر. باید فکر کرد و نقشه خوب داشت تا از پس این تیم‌ها بربیاییم.

 

* پرسپولیس شش امتیاز از تراکتور جلو است. این فاصله‌ حاشیه امنیت خوبی برای قهرمانی پرسپولیس هست؟

- ما با امتیاز قابل‌توجهی جلو هستیم اما باید تمرکز کافی داشت تا لیگ را با قهرمانی تمام کرد. قهرمانی وقتی به دست می‌آید که سوت پایان لیگ به صدا درآید. همین بازی استقلال و پرسپولیس وقتی که پرسپولیس گل زودهنگام در دربی زد همه تصور کردند که پرسپولیس با تفاضل گل می‌برد یا بازی با همین نتیجه تمام می‌شود اما واقعیت چیز دیگری بود چون تمرکز تیم به هم خورد و به همین دلیل باید تمرکز بالایی داشته باشند تا به قهرمانی برسند.

منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
برچسب ها: پرسپولیس عبدی
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری