اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۷۴۱۴۶
دیدارهای معوقه هفته سیزدهم لیگ برتر بسکتبال فردا دوشنبه برگزار می‌شود تا مرحله مقدماتی به پایان برسد.
۰۴:۰۱ - ۰۱ اسفند ۱۳۹۵
وانانیوز| آخرین بازی از دور مقدماتی لیگ برتر بسکتبال که بازی معوقه هفته سیزدهم است فردا دوشنبه برگزار خواهد شد. این رقابت‌ها قرار بود بیستم دی‌ماه انجام شود که به دلیل درگذشت آیت الله هاشمی رفسنجانی لغو شده بود.

در حساس‌ترین بازی این هفته نفت آبادان میزبان شیمیدر خواهد بود. تیم‌های دوم و چهارم لیگ در حالی به میزبانی آبادان به مصاف هم می‌روند که هر دو هفته قبل را با با پیروزی خارج از خانه پشت سر گذاشته‌اند.

آبادانی‌ها در صورت برد یا باخت رده دوم خود را حفظ می‌کنند، اما شاگردان مصطفی هاشمی در صورت شکست مقابل آبادان و برتری شهرداری اراک مقابل آ.اس شیراز رده چهارم را از دست خواهند داد.

پتروشیمی بندرامام صدرنشین لیگ باید راهی تبریز شود. شاگردان مهران شاهین‌طبع در هفته گذشته بازی آسانی را پشت سر گذاشتند و از سوی دیگر تبریزی‌ها بدون عرفان نساج پور و بازیکن آمریکایی‌شان در وقت‌های اضافه مغلوب دیگر تیم خوزستانی یعنی نفت آبادان شدند.

دانشگاه آزاد در تهران میزبان شهرداری کاشان است. کاشانی‌ها در هفته‌های گذشته به دلیل مسائل مالی که دارند، شرایط خوبی نداشته‌اند و باید دید شاگردان فرزاد کوهیان می‌توانند برای دومین هفته پیاپی دیگر شهرداری لیگ را در خانه شکست دهند.

در سایر دیدارها شهرداری اراک که محمد اجاقی را از دست داده است، میزبان قعرنشین لیگ لوله آ.اس شیراز است و نیروی زمینی و شهرداری گرگان در سالن آزادی به مصاف هم می‌روند.

*برنامه مسابقات هفته پایانی:

نیروی زمینی - شهرداری گرگان
نفت آبادان - شیمیدر تهران
شهرداری اراک - لوله آ.اس شیراز
شهرداری تبریز - پتروشیمی
دانشگاه آزاد - شهرداری کاشان

جدل رده بندی:

1- پتروشیمی 32 امتیاز
2- نفت آبادان 31 امتیاز
3- دانشگاه آزاد 28 امتیاز
4- شیمیدُر تهران 27 امتیاز
5- شهرداری اراک 27 امتیاز
6- شهرداری تبریز 26 امتیاز
7- شهرداری کاشان 24 امتیاز
8- نیروی زمینی 22 امتیاز
9- شهرداری گرگان 21 امتیاز
10- لوله آ.اس شیراز 17 امتیاز

انتهای پیام/

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
برچسب ها: بسکتبال
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری