اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۷۴۰۶۱
مدافع فرانسوی بایرن در سال‌های ۱۹۹۷ تا ۲۰۰۴ و ۲۰۰۵ تا ۲۰۰۶ معتقد است مونیخی‌ها در کنار پاری‌سن‌ژرمن و منچسترسیتی مدعی کسب مقام نخست لیگ قهرمانان اروپا هستند.
۱۴:۴۵ - ۳۰ بهمن ۱۳۹۵
وانانیوز| بیزانت لیزارازو در گفت‌وگویی با روزنامه آبندسایتونگ در مورد سرخ‌پوشان مونیخی، بخت قهرمانی آنها در لیگ قهرمانان اروپا، وضعیت آنچلوتی و مقایسه‌اش با اوتمار هیتسفلد به طور مفصل صحبت کرده است.

*بایرن مقابل آرسنال فوق‌العاده بود

وی ابتدا در مورد این که سرخ‌پوشان در چه وضعیتی قراردارند، اینگونه عنوان کرد:فکر می‌کنم در ارتباط با بحث لیگ قهرمانان، هر امکانی برای بایرن مونیخ هست. مونیخی‌ها در نیمه دوم بازی با آرسنال، واقعا خیلی خوب بازی کرده و پتانسیل خود را نشان دادند. در این حال آرین روبن، روبرت لواندوفسکی و تیاگو فوق‌العاده بازی کردند.اگر به این مجموعه فرانک ریبری هم اضافه شود،‌کیفیت بازهم افزایش خواهد یافت.همین موضوع در قبال جروم بواتنگ نیز صدق می‌کند.

مدافع پیشین باواریایی‌ها ادامه داد:در نیم فصل اول همه دیدند زمان باید بگذرد تا بایرن به مربی جدیدش عادت کند. بایرن مدت‌ها بود که با سبک پپ گواردیولا بازی می‌کرد. کلی زمان سپری شد تا فلسفه مربی جدید اجرایی شد. برای مربی هم زمان گذشت تا توانست به محیط پیرامون خویش عادت کند. چرا که آنچلوتی از قبل بایرن و آلمان را نمی‌شناخت.

*شهرت و آوازه کارلتو در فرانسه

لیزارازو در مورد آوازه آنچلوتی در فرانسه به خاطر مربیگری پاری‌سن‌ژرمن عنوان کرد:در فرانسه به عنوان یک مربی خیلی خوب با روحیه خیلی بالا مطرح است. در فرانسه و تیم پاریسی، کاری بزرگ انجام داد. همانگونه که در اسپانیا و رئال مادرید اینگونه بود. این موضوع را از زین‌الدین زیدان فهمیدم.با او در مورد آنچلوتی صحبت کردم که هرچه گفت، خوبی کارلتو بود.

*بخت قهرمانی بایرن و رقبا

مدافع کناری اسبق خروس‌‌های آبی در مورد بخت قهرمانی دیگر تیم‌ها در لیگ قهرمانان نیز عنوان کرد:همیشه نیم فصل دوم بازی‌ها برای تیم‌ها تعیین‌کننده است. چون همه چیز به اینجا ختم می‌شود که برد به دست آید. این نکته را خود آنچلوتی می‌داند.بایرن در لیگ قهرمانان خیلی خوب شروع کرده و در صورتی که بازهم اشکالات را برطرف کنند، می‌توانند به صعود ادامه دهند.اما در این حال سن‌ژرمن هم تیمی خوب است که در کنار رئال مادرید می‌تواند تا پایان مسابقات بالا بیاید.در حالیکه به نظر می‌رسد بارسلونا عملا از گردونه خارج شده و مردم نیز نباید منچسترسیتی با پپ گواردیولا را از خاطر ببرند.

*آنچلوتی مثل هیتسفلد

لیزارازو در مورد مقایسه آنچلوتی با مربیان اسبق بایرن مثل اوتمار هیتسفلد اظهارداشت: کارلتو مرا به یاد هیتسفلد می‌اندازد.او مربی است که رفتار و سبک مشابه با هیتسفلد دارد. یعنی با بازیکنانش خوب ارتباط می‌گیرد و با آنها کلی حرف می‌زند. آدم با شخصیت و فروافتاده‌ای است و به جزیی‌ترین موارد شخصیتی توجه می‌کند. و خودش را با این موارد وفق می دهد.

او ادامه داد: با همه بازیکنان نیز یک شکل صحبت نمی‌کند. هیتسفلد هم همینگونه بود.هیتسفلد با اشتفان افن برگ و اولیور کان یک مدل صحبت می‌کرد و با بقیه طور دیگر. او به خوبی می دانست هر کدام از ما،با هم فرق داریم. از این رو فکر می‌کنم آنچلوتی هم همینگونه در بایرن رفتار می‌کند.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
برچسب ها: لیزارازو
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری