اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۷۳۶۲۹
ملی پوش ازبک که می توانست در دربی هفته قبل با پیراهن استقلال به مصاف پرسپولیس برود حالا امیدوار است با پیراهن سپاهان بازی با صدرنشین لیگ را تجربه کند.
۱۶:۱۰ - ۲۷ بهمن ۱۳۹۵
وانانیوز| به ایران آمد که با پیراهن استقلال در دور برگشت لیگ برتر همچنین بازی های آسیایی به درخشش خود ادامه بدهد و چالشی جدید را تجربه کند اما محرومیت نقل و انتقالاتی باشگاه تهرانی از سوی فیفا این فرصت را از کاپیتان دوم ازبک ها گرفت تا بعد از کش و قوس های فراوان سرور چپاروف راهی نصف جهان شده وپیراهن سپاهان را برتن کند. انتقالی که در اصفهان جنجال ساز و باعث استعفای سرمربی این تیم شد اما در نهایت ملی پوش ازبکستانی اولین تجربه خود را در فوتبال ایران با کامی تلخ به ثبت برساند. در آستانه جدال حساس سپاهان با پرسپولیس با کمک احمدی پور مدیربرنامه ای این بازیکن با چپاروف گفتگویی انجام دادیم که خواندن آن خالی از لطف نیست.


*از روزهای ابتدایی حضور در ایران شروع کنیم؟


هر چه بود گذشت و من الان به عنوان یک بازیکن حرفه ای به اصفهان آمدم و پیراهن سپاهان را برتن دارم و اصلا دوست ندارم خاطرات تلخ آن روزها در تهران و اردوی استقلال را برای خودم یادآوری کنم.


*جدایی از استقلال سخت نبود؟


پوشیدن پیراهن باشگاهی مثل استقلال برای هر فوتبالیستی یک افتخار و چالش بزرگ است و من هم خودم را برای این چالش آماده کرده بودم اما وقتی اتفاقات حکم فیفا رخ داد باید برای آینده ام تصمیم بزرگی می گرفتم و ترجیح دادم تا به اصفهان بیایم چون از سپاهان و همچنین این شهر تاریخی تعاریف زیادی شنیده بودم.


*پیشنهاد دیگری نداشتی؟


چرا هم بحث بازگشتم به تاشکند مطرح بود هم پیشنهادات جدی از استقلال خوزستان و پیکان داشتم اما در لحظه آخر با باشگاه استقلال به این جمع بندی رسیدیم که به اصفهان بروم و برای سپاهان تا پایان فصل بازی کنم.

 

*با این اتفاق بازی های مهم استقلال با السد و پرسپولیس را از دست دادی؟

 

بله متاسفانه همین طور شد اما چاره ای نبود.
 

*این بازی ها را تماشا کردی؟


بله هر دو بازی را دیدم و از این که استقلال موفق شد واقعا خوشحال شدم به خصوص در دربی که از هر گل بازیکنان استقلال به رقیب سنتی لذت بردم چون احساس می کردم در آن لحظات عضوی از تیم هستم و روحم در اردوی این تبم است. 


*یعنی دوست داشتی در دربی حاضر باشی؟


هیچ بازیکنی را پیدا نمی کنید که نخواهد در این بازی بزرگ به میدان برود. من تجربه حضور در جو یکصد هزار نفره آزادی را در بازی ایران با ازبکستان پیدا کردم و می دانم که بازی در این شرایط چه لذتی دارد اما افسوس که فیفا و حکم محرومیتش اجازه نداد تا این حس را دوباره تجربه کنم.


*از حضور در سپاهان و اصفهان راضی هستی؟


بله واقعا راضی هستم چون سپاهان با این امکانات و ساختاری که دارد یک باشگاه حرفه ای است و طرفداران خونگرم و فوتبالدوست زیادی دارد. از همه مهمتر اصفهان واقعا نصف جهان است و زیبایی های این شهر و مردم خونگرمش زندگی را برای من راحت کرده است.


*اما حضورت در اصفهان جنجال های زیادی داشت؟


من به این اخبار توجهی ندارم و نخواهم داشت چون بازیکنی حرفه ای هستم و تحت هر شرایطی به تعهداتم در خصوص بندهای قرارداد عمل خواهم کرد و بنا به شرح وظایفم کاری که از من بخواهند را انجام می دهم.


*فردا باید چند روز بعد از دربی جلوی پرسپولیس بازی کنی؟


در این چند روز زیاد راجع به بازی سپاهان با پرسپولیس و کری های طرفداران دو تیم شنیدم. اگر کادر فنی صلاح بداند و فرصت حضور در میدان را پیدا کنم تمام تلاشم را برای برتری سپاهان و شکست پرسپولیس انجام خواهم داد چون احساس می کنم بعد از استقلالی ها حالا نوبت من است که در این بازی یک کار بزرگ انجام بدهم. البته باید یک اعتراف هم داشته باشم.


*چه اعترافی؟


این که در حال حاضر پرسپولیس یکی از بهترین تیم های ایران است که ستاره های ملی پوش زیادی دارد و بعد از شکست برابر استقلال زخم خورده به مصاف سپاهان می رود. همین کار را برای ما سخت می کند اما سپاهان چاره ای جز برد ندارد و فردا تنها برای سه امتیاز به مصاف پرسپولیس می رود.

سلام پرواز
سلام پرواز ۲
برچسب ها: جباروف سپاهان
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری