اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۷۳۵۱۲
پاری سن ژرمن و بنفیکا موفق شدند با غلبه بر بارسلونا و دورتموند در دور رفت مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا گامی بلند برای صعود بردارند.
۰۲:۵۲ - ۲۷ بهمن ۱۳۹۵
وانانیوز| دور رفت مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا با برگزاری دو دیدار در شهرهای پاریس و لیسبون آغاز شد.

**پاری سن ژرمن 4 - بارسلونا صفر

در یکی از مهمترین‌ بازی‌های این مرحله پاری سن ژرمن فرانسه در ورزشگاه پارک دوپرنس میزبان بارسلونا بود و موفق شد با نتیجه 4 بر صفر به برتری برسد.

گل‌های این بازی را آنخل دی‌ماریا در دقایق 18 و 55، جولین دراکسلر در دقیقه 40 و کاوانی در دقیقه 71 به ثمر رساندند.

در این دیدار هافبک‌های توانمند تیم پاریسی عملاً بازیکنان تاثیرگذار بارسا را از بازی خارج کرده بودند و به نوعی ارتباط میان خط هافبک و خط هجومی بارسا به درستی شکل نگرفت تا در نهایت شاگردان اونای امری شگفتی‌ساز شوند و گامی بلند برای صعود به مرحله بعد بردارند.

البته بارسایی‌ها می‌توانستند روی ضربه پیکه به گل برسند اما تیرک دروازه اجازه ورود توپ به درون دروازه را نداد تا شاگردان انریکه نتوانند در این دیدار گلزنی کنند.

با این نتیجه بارسایی‌ها سرشکسته از پاریس بازگشتند و میلیونرهای پاریسی دیدار برگشت را 18 اسفندماه با خیالی راحت در بارسلونا برگزار خواهند کرد.

**بنفیکا یک - بروسیا دورتموند صفر

در دیگر بازی برگزاری شده، بنفیکا پرتغال در لیسبون میزبان بروسیا دورتموند آلمان بود که تیم پرتغالی موفق شد با یک گل به برتری برسد.

نیمه اول این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید،اما در نیمه دوم اتفاقات مهمی در بازی رخ داد.

عقاب‌های پرتغالی در ابتدا موفق شدند توسط میتروغلو در دقیقه 48 دروازه نماینده آلمان را بازکنند و از این تیم پیش بیفتند اما در ادامه یک ضربه پنالتی برای شاگردان توخل گرفته شد که اوبامیانگ در دقیقه 58 نتوانست از این موقعیت استفاده کند و پنالتی را هدر داد.

شاگردان توماس توخل که نمی‌خواستند لیسبون را با شکست ترک کنند سعی کردند دروازه قرمزهای بنفیکا را باز کنند، اما در انجام این کار ناکام بودند.

این پیکارها فردا هم از ساعت 23:15 پیگیری می‌شود و تیم‌های بایرن مونیخ و آرسنال در آلیانس آره‌نا و رئال مادرید و ناپولی در سانتیاگو برنابئو به مصاف هم خواهند رفت.

انتهای پیام/آ

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری