اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۷۳۴۳۰
سرپرست تیم نفت تهران گفت: با جذب سجاد شهباززاده دیگر به دنبال گرفتن مهاجمی نخواهیم رفت.
۱۶:۳۰ - ۲۶ بهمن ۱۳۹۵
وانانیوز| محسن خلیلی در گفت‌وگویی، درباره جذب سجاد شهباززاده به نفت تهران گفت: در چند وقت اخیر ما مذاکراتی با این بازیکن انجام دادیم و در نهایت توافق به دست آمد تا این بازیکن به جمع نفتی‌ها اضافه شود. امروز هم او از آقای دایی در این باره رخصت گرفت تا قراردادش را با نفت امضا کند. 

وی در مورد اینکه با حضور مهاجمانی مثل ارسلان مطهری و محمد قاضی چرا نفتی‌ها باز هم مهاجم جذب کردند، اظهار داشت: به هر حال تیم ما انگیزه زیادی برای مسابقات دارد و از طرفی هم کار سختی مقابل تراکتورسازی در فینال جام حذفی داریم. همچنین به دنبال کسب سهمیه آسیایی از لیگ برتر هستیم و به همین دلیل تیم ما نیاز به تقویت داشت. سعی کردیم بازیکنان باکیفیتی را جذب کنیم و بعد از جدایی آندرانیک تیموریان و سجاد شهباززاده از تیم‌هایی که با آنها قرارداد بسته بودند آنها را جذب کردیم.

سرپرست تیم نفت تهران در مورد اینکه بحث جذب ادینهو از تراکتورسازی صحت دارد یا خیر، تصریح کرد:‌نه صحبتی در این باره انجام نشده است. با جذب سجاد شهباززاده دیگر به دنبال جذب مهاجم نیستیم. 

خلیلی در پاسخ به این سؤال که آیا با جذب شهباززاده پرونده نقل و انتقالات باشگاه نفت بسته می‌شود و یا اینکه احتمال جذب بازیکنان دیگر وجود دارد، گفت: لیست نقل و انتقالات ما کماکان باز است و آقای دایی هر بازیکنی را که نیاز داشته باشد حتما جذب خواهیم کرد. شهباززاده هم از فردا در تمرینات ما حاضر خواهد شد. 

وی در مورد اینکه آیا صحت دارد که شهباززاده در آستانه پیوستن به پرسپولیس بود اما مذاکرات او و علی دایی باعث شد تا شهباززاده پرسپولیسی نشود و به نفت بپیوندد، افزود: چنین مسئله‌ای صحت ندارد و من هم خبر نداشتم شهباززاده از چه تیم‌هایی پیشنهاد دارد. فقط بعد از اینکه این بازیکن از تراکتورسازی جدا شد مذاکراتی با او انجام دادیم و در نهایت هم امروز قرارداد شهباززاده امضا خواهد شد. 

انتهای پیام/ر
منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری