اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۷۳۴۲۰
مدیرعامل باشگاه پیکان در اردوی این تیم حاضر شد و برای بازیکنان و مربیان این تیم به صحبت پرداخت.
۱۵:۵۰ - ۲۶ بهمن ۱۳۹۵
وانانیوز| محمود شیعی، مدیرعامل باشگاه پیکان شب گذشته و پیش از جلسه فنی دیدار مقابل استقلال خوزستان در اردوی این تیم حاضر شد و دقایقی را در کنار بازیکنان و کادرفنی پیکان سپری کرد.

مدیرعامل باشگاه پیکان در صحبت هایی روحیه بخش خطاب به بازیکنان تیم گفت: اگر امشب به اینجا آمده ام، دلیلش این است که اعلام کنم کنار شما هستم. یادم می آید بازی با استقلال خوزستان در دور رفت که در روز عید غدیر و ورزشگاه غدیر اهواز برگزار شد، تبدیل به اولین برد ما شد. بردی که باعث شد پیکان روند موفقیت هایش را آغاز کند. ما پیش از آن مسابقه از نظر امتیازگیری شرایط خیلی خوبی نداشتیم اما می دانستیم این وضعیت تغییر خواهد کرد. حالا هم مطمئنم تک تک شماها فردا با بردی که به دست می آورید، روند موفقیت آمیز پیکان در این فصل را ادامه خواهید داد و موفقیت های سال آینده را هم از همین بازی استارت خواهید زد.

شیعی ادامه داد: همین حالا که در راه حضور در هتل بودم، یک کارشناس در رادیو از فوتبالی که پیکان در این فصل ارائه داده، به عنوان یک فوتبال مدرن یاد می کرد. این موضوع برای ما و مجموعه ایران خودرو باعث افتخار است. می خواهم بگویم ما از تک تک شماها راضی هستیم و هزینه هایی که امسال برای این تیم شده از شیر مادر حلال تر است. تیم ما به دور از هر حاشیه ای در طول فصل عملکرد خوبی داشته و دوست دارم به شما بگویم ما با آقای جلالی صحبت های مقدماتی را انجام داده ایم و از همین حالا در کنار ایشان و شما به فصل آینده که می دانیم پر از موفقیت خواهد بود فکر می کنیم.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
برچسب ها: پیکان شیعی
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری